Thursday, October 13, 2011

i miss u..


Salam alls..

Aku tengah state of mind yang sangat kelam kabut. Luar nampak tenang, dalam hati goncang senarnye.

Banyak gile benda aku lom setel lagi senarnya. ok pasal audit next week kire hal bilik kuliah tu aku setel da wat repot sume.

Yang tang p&p in progress & selanjutnye lah.

Tang nak travel ni hapah aku tak ready lagi kot. bag pon xde kat tangan lagi senarnye. Several weeks before I've already bought pair of shoes, senang nak berjalan. kasut tu leh wat running cum casual wear gak. bijak kan saya berbelanje? wakaka.

Dengan tak convert duit lagi. masak weyyyy. dengan ade tiket feri kitorang tak book lagi. memang gamble ah beli kat sane. kalo takde mau aku jadi orang pulau la kot for several days. haha enggak mauuu!

nanti mesti aku rindu. rindu ngn ayah..ngn pakcik sorang tu. i know I'm gonna miss them all. tapi tu lah. rindu. tapi lagi rindu dengan yang dah tiada. yang dipinjamkan Allah buat sementara utk mendidik aku & adik2 lain jadi insan yang berguna, insyaAllah utk Agama Islam, bangsa..negara..

..miss u mom. Al-Fatihah.

2 comments:

diLa said...

fine tak rindu. fineeeeee!
tak nak bls msg ko dah. wekx :p

Ain bintu Amir said...

hahahhahaahah
ko pon listed laaaaaahhhhhhh


:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...