Saturday, July 31, 2010

oh Saturday!! ^^

Hari ni aku dok umh saje je tak wat pape.. kereta takdak. so mood nak jalan pon hilang entah ke mana.. nak jalan pon member takde.. haish sedih sungguh.. nak petik2 member ajak kuar pon malas.. so memang kesimpulannya hari ni aku bermalas-malasan kat umah la..

Bangon2 pagi tengok mak ayah da keluar. Masing-masing dengan hal masing-masing. Even mak ade ajak aku follow die skali. tapi aku malas. adoi. pastu tengahari baru due2 balik. aku plak baru la nak masak nasi time tu.. sarapan pagi pau import dari sabak bernam.

N then tengahari parents pegi umah org kahwin plak. i mean kenduri kahwin la since diadakan kat dewan. aku cam.. erm malas lagi.. malas nk bersiap semua.. dok depan pc dari pagi till tengahari. Dun worry. aku mandi gak ok. hohoo.

dan hasilnya? aku dok bace blog Kereta Mayat uh. memang best! lame gile kot tak hapdet da.. hee.. on fb pon ye gak. tp hampa sbb member2 cam ramai xde je. eleh lepak lua la tu. bkn nak ajak. haha [eh apehal gedik gile aku ni?]

pastu elok plak aku on laptop dpn tv umah. ade dorang tunjuk cite "He's just not that into you".. OMG! Aku nampak Justin Long kot dalam tuh! Ape lagi, laju gile jari teros g website utk download cite tuh.. dan wallah!! setel gak operasi download dengan jayanya.. *wink! wink!* ;)
Got it! ade la aku tengok sikit2. eh takbleh jadi ni. [maka teros tertengok till half cerita then stop kejap. nape? sbb perlu menunaikan tanggungjawab as a Muslim lah..]

sape kate die tak tergoda ngn pic bwh ni memang penipu besar ahh!! :P
err takpon tengah diet.. TEEETTTTT!!!! ;D



dah tu. aku tak tros sambung tgk. Leh plak tetibe tergerak nak tengok resipi Agar-agar Marble. dah tu, cari plak resepi Triffle n finally agar-agar laici macam yang my aunts salu wat time Raya. wuhuuuu!! ok, i think the only thing I have to do is to go to the nearest shop to buy all those ingredients.. adoi malas nye... waaaaa~~ tapi kan, satu je yang aku takot bile tengok resipi2 neh. sebab banyak gile ohh sukatan GULA n TELUR nya.. perghh!! mmg makin dipam2 ar kalo selalu wat neh. hehes.. :P mak plak bgtau soh kurangkan la kandungan gula kalo takot sangat.. hehe.. gelabah gile aku neh. nak watnye tah bile :p

ok, tu je la.. tata.. have a nice day u oll ;)

p/s: aritu bawak muffin g ofis.. ramai kate sedap. hihik. credits to my mum for teaching me how to make them. muah muah!! ^_^

4 comments:

Unknown said...

errr...
saya tak diet...
pun sihat banget...
tapi tak terguda lansung dgn makanan tu..nape eh???hahaha

Unknown said...

ajar sini same wat muffin...kalo terbukti sedap bagus la..sbb kdg2 dalam resepi tau jela..dah la bahan2 payah...

Ain bintu Amir said...

she-G:
r u sure u tak tergoda ngn gambar td tu? hehes.. :P erm. meh emel, kite send kt emel t kay :) tp resepi turun temurun dr mak la. credits to her. hehe..

Unknown said...

ni emel...itadilla@yahoo.com.my

eh ain..mmg tak terguda lansung la..hahaha..sbb mmg dari kecik tak di ajar coklat,gula2,bnda2 manis,benda2 berais,eskrem dan...eh..banyak nyer bnda!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...