Saturday, August 7, 2010

ohh heppy2 day!!

Assalamualaikum..

So, arini wa melepak p Mid plak. Lame gile kot tak lepak sane da.. fiuh! gile ar ramai dak2.. eee tak ske! haha [ceh, macam la aku xpenah melalui detik2 tersebut. ekeke] Lepak ngn Syud n Emon. Thanx lalink ajak i kuar~ hehes :D

ape lagi, memang nk tgk wayang ar kan. Aku awal2 lagi dah tetapkan nak tgk cite Garam. or SALT to be true lah. Sebab kat fb sume member dok mencanang2 kate cite tu best bangat! so memang nak tengok ahh. hehes. Walaupon cik Emon komen kate cite tu ke laut. ahh walau ke planet Marikh sekali pon ade manusia komen (which is in terms of merepek la kot) tapi hati gua dah tetap beb. Jangan carik pasal. Nahas je kang. HAHAHAHA <---- gelak jahat. hehes

n then, dapat gak bli tiket wayang setelah bratur agak lame. ohh siot je mamat depan aku ni. Siku tu tak reti jage ke? ngek! grrr..

So, komen wa tentang cite Salt uh. memang 4.5 stars ahh. gile hebat ahh! wuhuuuuu~ ok tak tipu yang aku agak blur gak kadang2. Name2 Russian ni memang bikin kepale lembab woo nak mengingat watak2 mane satu... Tp Angelina memang mantap ah hentak sane cni. Tabik sama lu! ok, mebi ade stuntman ar yg blakon kan. Tapi aku nak salute gak. ahh ape2 la ngek je.

Then sesi shopping treatment plak. Pergh! Aku tatau ar org kedai ni pakai ape, ubat gune2 pe mcm terpukau dibuatnye dengan harge sale2 bagai skg. haha. Agak2 muat n bekenan, memang aku capai je. Best siottt!! haha. yela, aku ni ngajar kat Sabak nunn. mane de mase nk jadi Shopaholic. so, dengan mase yg terluang n member pon kamcing utk layan xtvt shopping mopping, so memang go on ar kan. haha.

n btw, kitorang makan kat Nando's. Aku saje order burger. hey keras kot! i mean roti nye. Bakar ke tak tu weyyy??? Sejuk da kot. Bek beli kat pasar lagi sedap wehhh.. hoho. Tapi menu starter mendalah apetah tu memang sdap gile arh. lenkali aku nak beli ayam semate ar. Syud n Emon bkn makan ayam sangat td. So aku la wat part-time DBKL td menghabiskan ayam2 sume. haha PUAS ok! (cik Dila, Ain, nnti kite hang-out lepak Nando's plak ar kay. hehe)

pastu ape lagi yer? ohh selain sesi Shopaholic, ade gak sesi Gossip Girls ok. Tapi watak ber3 je la ni.. hehe.. xdak hero lak. erkk perlukah? :p


ok la, dats it. My Heppyy Weekend ohh! Last week memang dok umah bikin pale pusing weh. huhu.. ok, tu jela.. tata ols~ ;)

3 comments:

Ndea Anuar said...

muffin ain kena siku ke..kesian muffin ahahahahaha btw emon suke ke x salt? syud mcm suke. ko dah sah2 la suke sgt.

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

mak aiii merah gila belog ko!! hehehe...

Weii kak poli... student2 ko panggil cik Ain ke? atau ada nama lain... kekekeke!!

Ain bintu Amir said...

ndea: muffin kne siku? tapahammm.. huu.. ok je layan je kitorg tgk cite uh. tehehe :D

mofer:
hahahah time nk loading awl2 je merah bangat. tp nnti tuka jadi pink! hehe

ha r ler sah2 la pggil cik. aku lom langsung mejelis lg.. agagag :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...