Saturday, March 26, 2011

Morning!

n here i am.. alone in the office, waiting for the clock's turn to 11.30, will straight heading to Examination Unit to have my lunch. forgot to tell ya, it's free. lol. haha ape punye intro ni nampak sangat kebuluq (walhal da pekena kfc bekfas tadi)

so minggu ni tak balik sepang la nampak gaye. apetah lagi balik bangi (eh ape kes plak ni? haha). sebab ade involve ngn konvo student. so dapat la claim cuti2 2 hari. walhal cuti aku belambak da weyy. nanti aku nak kumpul banyak2 patu time kawen nak cuti lame gileeee sampai cukup 9 bulan sampai baby keluar *ok over sudahh, tolong tarik saye keluar dari awan nano ni. hehe*

dan pagi tadi, aku dah disimbahi air hujan yang takle bla. iye saya tau hujan tu air, bukan api mahupon batu bata dari langit. tapi memang abes lencun la kan. pastu aku steady je la jalan keluar dari padang poli ke parking kereta. gaya dah ala2 Arnold Schwarzenegger(sebut betul2!) dalam cite Terminator time die mamposkan penjahat. *ok, saya google name die sebab tak reti eja. haha*

So sampai2 kat kereta je terus bersambung hujan tu. I mean ujan air mata lak. haaaa apekes???? tu la pakcik guard tu taknak kasik parking yg dekat, kan aku dah buat aksi tangkap leleh dalam kete. huk2 T-T dah lame tu baru aku sedar, aku tak sedar yang aku dah menangis. haha bongok2! *eee tamalu nye cite kat blog, satu dunia leh bace. tu pon kalo ade orang nak bace la* mkatkd*

Seriously, aku rase cam fragile gileeee.. ade baru2 ni member aku wish something yang relate ngn weekend ni pon aku hangin da. Bongok! ape nak hepy weekend nye kalo dok kat poli ni? grrrrr..

dan lagi semalam ade kete lembab dpn aku, memang super siput! so ape lagi aku pon pecut & overtake bak angin lintang! hoho puas ati den!!

dan lagi.....banyak lagi nak cite ni tapi malas ar. kih3 *seseorang dah mendengar sudah memadai.. maceh & sorry for bugging you with my stupid story.agagagaga*

so tuuu diaaaa.. maybe for guys, mende sume ni remeh temeh. tapi bagi aku, kadang2 mende kecik ni la yang bugging kite selalu. huhuuuu..dan I will do my very best to handle it & not to think much about it. I will! yes I will! =)

n btw, today's my mum's birthday. semalam time gayut pon da wish heppy birthday in advance kat mak. 49 umur, Alhamdulillah..hope mak akan tabah menghadapi dugaan & cabaran hari2 mendatang, Alhamdulillah syukur ya Allah aku dikurniakan ibu & bapa yg sangat2 supportive dan senantiasa ada..tak kire macamana teruk nye keadaan anaknye yg sorang ni. hehe..lurve youuuuuu! sayang mak!! muah! [infinity hug & kisses from me] ^_^

.:: Angah-Along-Mak ::.

erm, macam tergantung plak entri kali ni. tapi dah takde idea, so bye2. jangan lupa doakan kesejahteraan umat seantero dunia terutamanya saudara semuslim kita. Sekarang ni macam2 isu bergolak. Yg Libya toksah cite Amerika & kuasa2 besar lain dah mula interrupt. Jepun cam tengah recover dari malapetaka tsunami, Myanmar baru2 ni pon ade gegaran jugak. So kita yang masih dilindungi oleh-Nya kena sentiasa beringat. Kita lahir ke dunia seorang, maka mati nanti pon seorang juga. Tak mati kene dek tsunami, mati dek eksiden ke, dan macam2 lagi waima tengah tidur pon boleh mati. So jom kita sama2 beringat.dunia hanya sementara..akhirat kekal selamanya.. Wallahualam sekadar peringatan buat tuan punya jari jemari yang menaip ni (jangan pandai cakap je, diri sendiri lagi kene buat) & juga rakan2 yang sudi membaca blog saya yang merapu ni.

Sekian *tak macam panjang plak penutup aku ni. Wallahu'alam.

p/s: tahniah buat Din, (member Fahmi) atas berlangsungnya majlis perkahwinan beliau baru2 ni. Semoga dilimpahi Rahmat dari-Nya =) *never met him before, wish ja dulu :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...