Friday, April 22, 2011

seminggu bukan sebulan. [ingat ni Ain!!!]


name teddy bear ni: Tak Suke bin Mencik.

huwaaa...(tetibe intro entri begini)

ehem. so skangni sejak2 dok unit exam ni (AJK unit exam la katekan), tiap2 ari aku mesti online paper, forum bagai. tapi cam tuttt gak PC kat unit exam tu, coz my feveret forum takleh dibuka waima blog aku pon takleh. kuar error. siut. hoho

dan pagi tadi aku bukak blog. ade satu blog ni, suke wat entri chomel2 & aku hampir nanges bace akibat terlampau sweet. haha. ok, in reality memang aku tak mengharap pon itu berlaku. kih2. [harapanla.agaga]

dan dulu pon aku pernah terbace satu blog/forum ni sal jual2 baju kebaya. pon hampir bergenang air mata sebab terlampau suke kat fesyen2 dorang. kih2. so pasni kalo aku termenangis itu normal. haha.

dan lagi...setelah entri2 lepas aku cite pasal kondisi diri yang kurang memberangsangkan, baru2 ni ade cite hot lagi panas tahap goreng pisang punyaaaaaa which is jari aku tersepit kat pintu kete ofismet. Kete Volvo plak tu. mangaiiii~

ok, begini al-kisahnya, aku time tu dok kat seat penumpang depan, and then canetah time tutup pintu tu aku tertinggal jari situ. mule2 aku cam blur & tersentak.


"Dila, jari kite tersepit pintu..huhu"

"Ain ok tak? nak g klinik tak? cane leh tersepit??"


"ok kot..."
sambil perlahan2 aku menggagahkan diri ke bangunan ofis...


"Dila, jom g klinik..sakit sangat"


Sob sob sob...aku termeleleh ayaq mata..sakit gile wa cakap sama lu. denyut2 tak hengat dunia.

sampai2 kat klinik je doc tanye aku kuku tercabut ke? aku cakap tak la, just sakit gile & jari denyut2 toksah cite sakit cane. huhu~ dan tak pepasal dapat injection utk cegah jangkitan kuman kat tempat luka tu. and ade 3 jenis ubat dapat: antibiotik, ubat tahan sakit & ubat bengkak. So far banyak lagi baki ubat yang tinggal, sabo je la hai :P

so suppose petang ni aku drive ke Sepang, tapi disebabkan kondisi diri yang kurang memberangsangkan, aku terpaksa menyusahkan Bi tumpang kete die lagi. sorry Bi..huhu..

Exam

isk terasa cam lambat plak nak dapat paper ni. exam student2 tersayang aku tu Khamis depan. so after exam, pukul 10.30pg tu memang aku nak amek paper terus [giler semangat!! haha] dan mengharapkan jugak jari [ibu jari belah kanan to be exact] dah sembuh sepenuhnya, cane plak gaye ceq nak marking paper nanti ait kalo jari tak cekap menulis? hue2. tapi skangni pon aku menaip laju dah as usual. [kalo korang perasan, kite menaip tak gune ibu jari belah kanan pon. tapi ibu jari kiri kene guna taip press space bar. tak caye? apply la sendiri baru tau~ heee..

p/s: cam nak menca*** je wat entri gune PC ofis ni, asek lari2 je tau. mencik!
and by the way, tajuk entri kali ni memang takde kene mengena ngn entri. hahaha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...