Tuesday, June 26, 2012

Twinkling Tuesday (tajuk koya. haha)

Assalamualaikum..

dan hari2 berlalu seperti biasa.

n by the way, this is the time taken for me to Standard Chartered KL Marathon run ahad aritu (sorry for my rojak language. hoho). ok, running haritu which is took 10km route is: 1 hr, 27minutes, 59 seconds!

dramatic tak lagi 1 saat je nk cecah 28min! hahahah. syukur alhamdulillah. n FYI, aku stop running dalam 3-4times je sebab xnak layan sangat badan. Ingat lagi tak photo quote pasal running yang aku paste on the immediate entry before? memang running ni mental kene kuat. body kuat leh earn dari makan & minum yg ckup. dan selebihnya, we have to train otakkk. jangan manje sangat. hehe..bout 6 first km aku x stop langsung! aku cabar diri sendiri. yela, lari sorang kan, lain la kalo berteman..hik2.

dan previous run which is TM Run, 7km pon took bout 1hr+ utk lari. haha gediknye haku. hujan punya pasal, malas nk push diri. walking je, boleh?

dan lepas running, tak dok diam, g makan2 nyummy22. hope to have it next time! InsyaAllah sronok prepare food together, eat n borak2 gitu. even I'm newbies there.

"Ain sekarang boleh la badan macam jari kelingking, nanti da join the club, tau la camne" -them

"saya ni pon berisi sebenarnya" -me

"ape? tak dengar" -him

"haha, xnak ulang. mencik" -me.

heheheh. me just giggles. tapi takut gak. aku ni jenis berisi masalahnye. huhu..

dan harini, for today, aku masok ofis setelah 2weeks spent at King's Hotel Malacca attending Infosys Course. banyak gak keje: nk key in carry marks students short sem, update documents wanted, n marking paper. semalam paper aku. hope every single of my students score la yer for this exam. rugi woo blaja 6 weeks though took 6 hours per week utk cover short sem tapi x score. memang aku laser sorang2 nnti kalo xleh skor gak. (haha garang tak?)

n, got nothing more to say..hope everything's went well. nyte peeps! =)

p/s: picca running ngn finisher medal can't be uploaded. not yet dapat.

2 comments:

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

baru nk tnye mane photos..die dah letak pesanan plak...congrats! thats a good record!

Ain bintu Amir said...

hihih. thanx syida! actually pic xtransfer lagi kat camera. n me myself tak pakai pon baju provided. kecik & x selesa nk running ketat2 gitu. hehe. once dah ade nnti i upload kay =D baru ade proof gitu. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...