Saturday, June 28, 2008

Port Dickson

PD? Sape taknah dgr memang la g suicide g bagos per. hehe. ni sume pasal mesej umi le ni. memule tnye ak free tak sbtu nnti. then ak tnye la nape, sounds like ade sumthing yg interesting je kan. then die pon bgtau la nak ajak kroni2 gurl join g pd gak. aku pon ape agi, stuju je la beb. lgpon pasni sume mende da setel. exam setel, presentation pon setel jumaat kang.
maka kitorg pon berangkat la g PD beramai2. hehe
aku n umi tumpang kete syakir. the others boys ramai2 konvoi nek moto memasing. dlm 10 org cmtu la kot. tp ak rase tu pon lebeyh gak.
dalam kete odw nk g sane mmg byk brg2 including makanan lunch yg disapot mak Hanip. rupe2nye mak die beniaga kat kantin skola. jimat lunch weyh. hehe. baru harum semerbak dowh dok ngn lauk pauk sume uh. ekekeke

yep, akhernye sampai jua ke sana. aku igtkn nk mandi manda tp kensel arh. da try g washroom. macam kotor jek. ak ni da la mementingkan hygiene in every aspect lg2 nk tuka baju sume. huhu spoil giler. kalo tak leh aku join jd nelayan cam derang2 uh! wakakaka :P

urm ape je yg aku wat kat sane ek? takde mende kot. lepak2 borak2 tgk pemandangan PD uh. lawo gak. klaka tgk derang2 yg nek banana uh. ade ke g jatohkan derang. aku igt nk try nek mendalah tu. tp pas dgr je kene byr RM10 utk besuka ria uh, tros mati niat. haha tak kose dowh semata2 nk kne jatuhkan kat tgh laut ku nk byr spoh hengget. g makan kfc g bagoz! (makan je la ku hengat.. haha)

dah lepak2 ngn dak ni mmg mcm2 lawak sengal la yg derang wat. keje aku? jd tukang gelak terhormat. pantang lak uh nmpk pompuan2 lalu ade2 je nk dikacow. haha sengal giler! aku lak da nek sengal tgelak2 ngn derang. tgk gamba reunion. ade part klaka tp maleh ku nk jot down cini. sendiri mau igt weyh mende yg klaka uh. wakakakakkaktua :P

da pas blk bangi, g lepak2 mamak ngn dak2 nih. on the way ak ke bangi mmg dok lelap je dlm kete uh. ngantok tak hengat walhal ak tak swim pon, tak drive pon. tapi lesu badan mcm org lepas wat merentas desa. kui3 :p lepak2 kat mamak borak2 kosong je. pasal bola etc. amek gamba dll .huhu
tetibe dpt meset dari mak, soh blk umah awl since nk kuar makan. hoho mmg bz dow hidop aku nk pulak kua ngn femly tonite. kitorg mmg kalo sume de kat umh mmg makan besar la malamnye tuh. huhu nk g mane ek malam ni? hhue2 :P

ok ni cite malamnye lak. memule bajet nk mentekedarah kfc. last2 batalkan hasrat sbb nk g bagan lalang plak. huhu. makan ikan bakar la gamaknye. smpi2 je kat sane tros aim restoren yg ujung skali uh. bapak r ramai nye manusia toksah cite ar. mmg takde ruang utk femly haku duduk. sume meja full maa. last2 kitorg g kdai makan seblah. ayah la yg prasan kdai tu baru g. mmg baru sebulan beroperasi. mcm2 kitorg makan. tp aku paling tak lalu nk makan kerangnye. hanyir semacam dowh. hilang mood. ayah, mak ngn angah je ar yg lepak je mkan. aku n ayip dok melantak ikan bakar je ar.

pe g nk cite? haku pon tatau. k, ni aku turut menyertakan gamba2 menarik utk ditonton sepanjang kitorg dok lepak kat PD uh. oh, btw ak lupe nk inform yg pegi ni sume dak2 sk jln6 batch aku dlu. skg rata2 sume da 21. aku je mude g baru nk masok 20 tahun ni . ekekekekekk :P sekian













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...