Wednesday, January 28, 2009

no more P sticker!

Hari ni mmg best. sebab ape? sebab aku bakal menjadi part of mereka yg bebas mengembara di lautan lebuhraya tanpa tampalan sticker P di kereta lagi. hehe.

I'm free!
hontouni free~
absolute free~
hahah

n also dah setel fotostat geran kereta which will be used to get UKM's car sticker! yeuhooo best2! hehe.

pegi Bdr Sri Permaisuri ngn ayah siang td. Penat gak tggu turn. aku dpt number 116, current number is 30+. huhu. memule rase nk blah je. tp memandangkan angka tu cpt gak naik, maka aku n ayh memutuskan utk menunggu shja. ade skali tu I have to wait alone while ayah go to Maybank berdekatan utk setelkan hal geran, then aku perasan asal la org rmai dok sebok ngn borang2 mereka. cuak gak, aku ni kene isi pape borg ke. tnye org kat kaunter, upe2nye takyah. just bawak previous lesen P and sekeping gamba. hehe. and tak lupe gak. sediakan la sejumlah wang utk wat lesen tu. setahun RM30. dlu ayh kate RM20 je per year. tah la. skg sume brg2 pon da naik rege en.

k la. tu je nk cite. heheheheheheh.. sekian :P

p/s: so lepas ni takde la kete2 yg nk pndg enteng kat aku lgi memandangkan takde sticker P terpampang di cermin kereta. hehehehhe (^____________________^)

5 comments:

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

Hahaha... aku dh lama x sticker P. Umur aku menjelang 2o dh x guna P.. Welcome to the club.

Ain bintu Amir said...

haha.
best2 aku suke tanpa P sticker.
maka takde la aku di underestimate g pasni. kih3 :P

de_kerinchi said...

salam..

Tahniah...kalau begitu pandu berhati-hati... ;-)

nisa ~ shasha said...

ko kene tag ok!
sila buat!

Ain bintu Amir said...

de_kerinchi: thanx 4 de wish. musti mau igt tuh! hehe :)

nisasha: maksud ko? huhu (lampi jap)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...