Sunday, January 25, 2009

yukata

salam to all. bertemu kite lagi di blog yg tak asing lagi nih. hehe.

nk tnye la, korg penah dgr tak pakaian name yukata? aku salu tersasul sebut 'yutaka'. lalu akan kedengaran la bebelan dari angah (adikku), die kate:

"yutaka tu pelakon la mengong!"
haha kasihan daku disembur sebegitu rupe. hehes.

well, saje je nk cite yg adik aku td ade dinner ngn senpai2 (senior) dorg kat Hotel Equatorial Bangi. semak je weh wat kat Bangi. kate dok UM, g la menyemak kat otel KL tuh. wahaha (tetibe emo)

aku ade gak la test baju tu kat rumah. tapi labuh la utk aku. yela2 utk angah ok la memandangkan die lg tggi dari aku (tpakse menerima hakikat even pedih. haha).
ala2 baju tido weh.

k, kat cni aku tunjuk gambo nye kay. ni abah la yg amek time kitorg singgah kat umah makteh td. hehe. n tak lupe gak kredit wat kak la atas jasa beliau mberi daku installer PhotoScape nih. hehe. promot jap, mende ni lagi ringan dr PhotoShop and sgt seswai wat peringkat2 amatur (mcm yg tgh menaip ni la. haha)

k, sekian :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...