Wednesday, April 11, 2012

earthquake?

"blablablabla"

"eh, apesal rase cam goyang ni?, ke katil ni yang goyang?"

"rase camne?"

"serious goyang. jap2"

phone off.

"ain, ko rase gegar ke?"

"yup, rase emon. kat poli rase gak ke?"

"ha r, ni ramai yang wat kelas & keluar bangunan"

"oh ok2, ko take care ye"

seriously 1st time aku rase goyang gitu. aku ingatkan perasaan aku sendiri je. hurm serious takut. memang aku gegas gak solat asar tadi. hee keji tak? da kene amaran gitu baru nk solat. bout 5pm gak time tu. aku ingatkan ade binatang ape bawah katil sampai goyang lagu gitu.

papepon, sama2 kita amek pengajaran kan. Wallahu'alam. praying for the best for all. amin Ya Allah..

nota kaki: earthquake 8.9 sr-north sumatera.

2 comments:

nieylwada said...

emmm.....2 peringatan dpdNya.....setiap yang berlaku ad hikmahNya....ad sesuatu yang Dia nak tunjukkan........same2 muhasabah diri =.='

Ain bintu Amir said...

stuju2, bersyukur masih diberi peluang bernafas kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...