Wednesday, April 4, 2012

hari2 kerja..lalala~

Assalamualaikum..

tiap2 hari, aku akan mengadap student, staff, tugasan, be it tugasan hakiki (mengajar), yet tugasan sampingan. sampai aku sendiri keliru mane satu hakiki & sampingan dek tahap nye same je pon. konon dua2 penting gitu.

ahh. janji aku dah buat yang terbaik for my students. yang lain2 tolak tepi. janji aku bahagia mengajar, janji aku bahagia berkongsi ilmu dengan student. aku tak pernah letak yang seorang student tu kosong. sebab setiap orang ade kelebihan & kelemahan. yang kadang2 tersembunyi, tapi bakal menyerlah kalau kena gayanya :)

sekarang ni dah bukak application utk pindah poli. tapi siap nak pulak tambahan sumbangan insitusi and ape lagi, lupe plak aku. dan each nak 5. so total 10. aku plak tak cukup kot syarat sebab belum 3 tahun berkhidmat.

..kalau ikutkan hati, kalau difikirkan kerja. beban kerja dah lebih ok. jam kredit aku 25hours kot per week. paling cuak time audit. be it audit FRP, ISO, MQA, Aset. memang semua aku terlibat. tinggal terpilih tak terpilih je fail.

tapi takpelah. da 2 thn + keje ni, aku semakin faham budaya kerja camane..agaga..

yang penting harini dah rabu, esok kamis, esok jumaat dan pummm!! tau2 je dah ade kat sepang. hik2. i loikeeee~~ (ok, ini je lah 2 hari yang betul2 saya enjoy..agaga)

p/s: ternyata, keihklasan tak semudah mulut berbicara. but I will try my best. InsyaAllah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...