Monday, April 9, 2012

How I met Your mother - part 2

"Mai Putrajaya jap Ain, kete probs plak"

"Ok"

Mujur tak jauh lagi, masih di kawasan Abu Bakar Baginda. Dengan sepantas kilat aku wat U-Turn and ke Putrajaya.

Sesampainya di destinasi, kelihatan seorang jejaka (hahaks) pegang baby & ibunya berdiri kat sebelah. time dah park kete, baby bertukar tangan ke ibunya.

"Awatnye?"

"Kete takleh start. nak wat jumper jap. tolong kawal stering"

"Ok"

dah aku ni buta skit bab2 kawal stering. follow je lah instruction given. heheh. finally, buat gak jumper. tapi tak jalan. last2 park je kete yg tak hidup kat tepi.

"Maaflah menyusahkan"

"eh takdelah, saya pon baru je balik dari jumpe dentist tadi" :)

on the way balik, sembang2 ngn his mom sambil main2 ngn baby Muhammad. ok seriously baby ni lasak & tak lame pon kat pangkuan aku. huhu~

n bile teringatkan dat moment, aku leh senyum sampai malam. ngehehehe..

p/s: Ya Allah, hanya padaMu ku berharap :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...