Monday, May 7, 2012

membebel macam mak nenek.

Assalamualaikum~

Alhamdulillah harini things seems fine..'sangat' ..wahaha..

harini bangun2 pagi je aku terjaga dah ade kat ruang tamu. tertidur dek gigih menanda paper student. sambil tv terpasang n kipas pasang full. tak menggigil memang tipu besar. dah elok2 tjage pkul 5, aku terus la pasang niat nak puasa ganti..puasa bulan 7 ok rakan2, so jangan lengah2 la ganti.[nasihat diri sendiri gak].

dah tu, gigih marking till 6.30, take my bath, solat. [ok memang motif aku nk wat entri kali ni ala2 diari, boleh?]

dan sesampainye kat ofis, call ayah, talk2 to him lambang perkara penting n malas nk reply2 meset. hehe

dan terus sambung marking till 10.30am. borak pon tak sangat apetah lagi makan sebab aku puasa kan. tapi sempat gak sembang2 ngn kak lin yang aku da tengok Avengers yang suam2 kuku tu. hahaha.

dah siap, terus g Unit Exam n key in markah student. bout 12pm naik opis. Alhamdulillah setel. pastu nak wat X-Compile lak. kene key in markah student one by one ke document Excel. aku memang da maki2 da tadi. abes la da la aku puase en. sungguh kurang sabar n mendidih taktau nape..

"kak Dianah, xde cara lagi senang ke nak wat ni? mesti ade ni"

aku yang masih tak berpuas hati dengan cara bodoh tersebut cuba riki2 buat kaedah lain yang lagi simple.

"takde ain..memang kena manually wat satu2..pastu nanti dah leh keje kat bank. hahaa"

waaahhhh, mencik2. lari mood aku.

4.30pm:

"Ain, jom masak berbuka ni"

"Malas la emon, aku nak siapkan X-Compile"

"Ok"

5 minit kemudian...

"Emon, sorry tadi aku tension wat X-Compile..nak join masak leh?"

"ok, nanti jumpa kat rumah then kite g bli makanan nk masak"

"ok!"

dalam hati terus berbunga2. haha

disebabkan rasa tak puas hati yang tinggi, aku check calendar menstrual aku n I know why this simptom angin pasang berlaku...tak lame lagi rupenye..sah pms..gedik! hahaa

p/s: marah diri sendiri..kui3..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...