Thursday, May 17, 2012

photos according to my phone :p

Assalamulaikum~

supposed aku dah merangkak naik katil ni..tapi dok la leka scan pic lame tadi. dah lame gile da nak buat ni, tapi asek la dok tertangguh..so tadi disebabkan takde keje nk buat, so aku pon hayunkan langkah, bukak kotak printer yg ade scanner skali ni. cocok wayar, usb, then amek gamba scan sikit2.

Best tau! Bila dalam hati rase bosan gile babet, then otak pon teringatkan mende yang dah sangat sangat lama nak dibuat, skang da ade mase! maka! banyak gak aku scan tadi..hehe..

so bout keje, cambiaselah kelas. disebabkan short sem yang padat. seminggu kelas 10 jam. haha. mujur student 7 orang je, siap sharing lagi ngn kak Lin. ringan sikit beban saya Alhamdulillah..

time tengahari tadi, borak2 ngn akak opis:

"Ko nak wat pinjaman ok gak ain, nak kawin kan? pakai duit banyak tau"

aku tersenyum je. dalam hati anti sikit bab2 loan bank ni. haha. currently tak plan to do any personal loan.

"takpe kak, insyaAllah sempat kumpul before kenduri"

jawapan yang simple dan sepadat mungkin aku berikan. hehe. tapi kan, sempat lagi aku tanye.

"bape interest nye kak?"

haha mengong.

"dalam 3+%"

"oh, bank islam macam lagi murah je tengok iklan arituh"

ok enough. for the moment aku takkan terburu2 nak wat loan. perancangan mesti diteruskan. kadang2 terlampau banyak berfikir ni pon tak elok gak tau. baik lagi aku fikir pasal mati. tak gitu? :)

n petang pula, jalan2 sekitar gerai2 konvo. weekend ni ade konvo kat poli. tapi aku esok InsyaAllah nak cabut balik Sepang dah. hehe. bosan ah dok sabak. sunyi gitu. ohh tanak2.

jalan2 tadi, 1st dokong anak kak Dianah: Maira. die dok lah pandang braces aku. lagi la sronok mengagah die. haha. paling takle bla dok menyuap hot dog secubit demi secubit kat die:

"Nakk, nakkk"

hahaaaa chomell222 :D sampai tertumpah2 la kan char kuey tiaw kungfu aku dari polisterin.

tak lame tu, tukar dokong kakaknya pulak: Hasya. ok umurnya dah naik, maka semangat leh tahan. dengan budak yang dok kira duit kat gerai tu terkial2. nak aje aku teriak:

"Dekkkk, cepat ler bungkus hot dog n kopok lekor tu..tarik plastik pon terkial2...kira duit pon satu2 ko pegang duit kertas tu. lengan akak ni da cramp da dokong ni"

hahaha. tapi aku pendamkan je segala monolog tersebut, hanya mampu diluahkan kat blog ni je. hehehehe..

tapi Hasya sangat chomel. ade one time ni, my hands full with plastics, then die terjatuh kat atas padang, then  cpt2 die bangun. ok sangat cute n berdikari. she's not even crying or say: aduh. memang leh geng la anak first kan! :D

ok lah, it's time to sleep. semoga hari esok menjanjikan seribu kebahagiaan buat kite semua. senyum selalu :)

p/s: nak senyum sampai telinga lah malam ni :)

Ini dia Hasya..ni 2nd snap ni. 1st snap xnak senyum. wekx2 :p 
mouth full with fish ball.

Ini pulak Maira..tengok mulut dok mamam hot dog.


Ni sape plak? bwahaha. zaman muda remaja ai gitu. 
Location: FRIM.
Year taken: 2003

2 comments:

nisa ~ shasha said...

gambar last tu terbaik wey! ce tgk kaki ko. hahahaa

Ain bintu Amir said...

bwahahah :D

aku pon taktau pehal tah kaki rupe gitu. lawak je. hahaha. ko cpt2 la upload gmba time dlu2 plak. heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...