Monday, July 27, 2009

Rumputnya lebih hijau.

buduh nye tm.
da r memacam ko block~
skali arini aku nak bukak yahoo mail pon lembap!
bukan lembap da , tp tahap tak leh bukak ~
siot!!



tu dia mukadimah blog aku arini. lantak.. geram gile bab da neh.
so tadi sehari suntuk kat ofis aku rely on gmail je.
balik2, bkk emel (thanx Wani for the laptop and Amy for the broadband! hee)
bkk emel yahoo, nasebbek tak byk mende penting dlm emel rini.
ade satu je yg relate ngn ofis..
huhhh geram2!

but am glad that today's task works fine .
dan aku sgt2 menghargai tunjuk ajar my supervisor which I called Bhanu n not to forgot Naren.
Seriously, u guys are sooo generous, sangat tak lokek ilmu ok mengajar aku menggunakan Siebel yg tak penah aku sentuh pon sebelum nih.. hehes

dan minggu ni mungkin berkepenatan yang amat .. nk kejar deadline nye pasal.
haish .
(1st time kot aku nek LRT mlm2..)

papehal, life must go on.
eventhough sometimes I felt like screaming my lungs out (tiru lagu Yellowcard - Only One),
tp nak tak nak kena teroskan gak.
Anggaplah sume ni cam rencah kehidupan (ahh aku da mule berfalsampah)
Serious, kadang-kadang rase cam nak lari je dari ape yg kite hadapi skg.
Sangat jeles tgk life org, moreover, there's a say:

The grass always look greener on the other side.

Yah.

Ape yg aku salu wat utk atasi perasaan tak best ni?
Membebel or bercerita la kat ibunda, ayahanda, adinda, kakanda, keranda, ur other half or kat tiang dlm tren tu pon ok gak (tapi aku tak tanggong ar if ade org pandan semacam kt korang t.. hehe)
kalo kat kucin pon ok gak, smbil usap2.
sangat tenang ok!
(tp beware, kalo kucin umh aku, makin diterkamnye adela)

k r, sedar tak sedar, dah berjela aku menaip ha..
tibe la mase utk aku yg kadang-kadang tensen, kadang-kadang hepi ni utk berambus~

sekian, majulah diri sendiri utk kesejahteraan bersama..
zzzz...

6 comments:

Unknown said...

pindah kompeni je la..

Ain bintu Amir said...

ko ade amek subjek mind reader ke weh?
hebat2! hehe
huuhu tgk r ade rezki t nk aply len plak.
we'll c :)

diLa said...

hahaha..
sdapnye die nk tuka kampeni..
owg len mnganggur agik!
hahaha..;p

Ain bintu Amir said...

haha tau xpe.
berselirat gile palotak aku pk mende ni weh.
haduh .

takpe ar,
papehal konvo t jumpe kay~~
insyaAllah :)

diLa said...

yeay!
cant wait 2 c u there!!;')
dah weyh..
xpyah nk berselirat ke melilit2 paleotak tu ke hape..
rilek2 sudaa.atleast ko xde mslh ng ofismet kn..
cume environment jek kurang mahsyuk ak?
takpe2..'alah bise tegal biase'.
'blakang parang kalo di asah lame2 jadi tajam juge'..'bagai pungguk rindukan bulan'.
hahaha..tbe2 je pribhse gwang!!=p~

Ain bintu Amir said...

hhahah sengal gile nih bermain2 ngn peribahasa.
ak repot sama bapakkuh!! huhu ;p

yep2, mmg xde probs ngn colleagues malah mreka mmg besh!
tp tu lar..
ade la yg wat ak tak pueh ati.
tp takpela.
nnti aku pikirkn camne.. hihi ;p

btw, really thanx 4 ur advice.
at least it makes me tenang for a while.. thanx babe! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...