Sunday, February 27, 2011

:)

"erm..sempat ke tak ni?"

"ntah la..lagi sepuluh minit je tinggal ni.."

"kalo tak sempat camne?"

"takpe, try je tgk dlu..kalo tak sempat kang round2 je la ctu.."

"hurmm" dalam hati dah sedih gile tahap babun da. ok, mmg my fault pon, taktau pulak nokia care center tu bukak saturday till 2pm je.


-------------------------

ok, already arrived. lalu dgn kelajuan tahap maksima kitorang menapak ke kedai yg dituju. Alhamdulillah jumpe gak even masing2 tak penah g tmpt tu..

dah masok2 je, nk tekan button mesin amek no giliran kaunter, tetibe takleh.

"sorry, kami dah tutup kaunter"

huuuu T__________T

sabar..sabar..

"ce tanye akak tu..tanye jee"

"ok2"

so aku pon teros ar g kat akak kaunter ni once die da setel ngn previous customer die.

"miss.."

"sorry, we already closed the counter"

"but miss, I already called you this morning, explaining bout my phone, lcd rosak bla bla bla.."

ok, minah tu duduk & layan gua. huwaaa thank you soo much! aku tak dapat bayang kalo tetibe die wat bodow ngn aku or main halau. memang dan2 aku banjir kat ctu *baca: menangis kot*

so, Alhamdulillah settled. buat sementara ni my phone dah masok hospital. huhuu..

to YOU, thanx for accompanying me yesterday.. thanx so much :)


[sumber]

p/s: comel kan pic budak atas ni? hehe ^_^

6 comments:

.ein said...

haaaa sape? btw, hp rosak ke?

Ain bintu Amir said...

angah:
mestila orang. haha. ha r loer hp rosak..die nye skrin tu kdg2 time unlock jadi cam skrin tv rosak wehh. sedeh :(

diLa said...

fine, skang nk jumpe aku susah gile! asek berkepit ng org tu aje. fine fine. :p

Ain bintu Amir said...

hahaaha
manede. ko tak roger pon? :P

ak ni tgu ujung mgu je la weh. tu pon sebulan sekali je. boleh? :p

diLa said...

tak boleh! sbb stil ko tak ajak aku jumpe! :(

Ain bintu Amir said...

hahhaha
aku ni pon da tdesak weh, mintak die teman sbb henpon aku rosak. warranty period nk abes da :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...