Wednesday, July 6, 2011

gsshydfhdfhty.


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

erm nampaknye aku baru mgosok mata ha, ngantok gile apehal tah balik dari duplicate kunci kat Sg. Besar tadi, mandi, solat pastu trus tido sampai kol 12..hoho.

i sleep, u awake, i bangon u tido.
the end seems endless ;P -sumber picca-

dan itu bukanlah tajuk utama kita harini ye wahai tuan-tuan dan puan-puan sekalian..ape yg bakal dibincangkan adalah sesuatu yg aku rase common la. utk aku la, utk korang aku tak sure lak.

Mungkin ade yg biase, mungkin ade yang tak. Tapi utk aku, biase da kot. haha. ok, citenye gini, penah tak korang texting ngah mengantok? haha meh aku cite sket:

1. ok, ni bukan kisah aku, ni kisah member. ok serious la wey aku tak tipu n i don't feel that kawan aku ni akan baca blog aku la. tapi dia bukan sleep-texting, tapi die cam ngigau. hik2.

agaknya masa tu da mengantok sangat, pastu die cakap something kat mbr sebelah die. nak senang cite aku bagi name la. Siti & Nurul. Siti ni mengantok, so Nurul segar la. Siti cakap apetah merepek kat Nurul. ok Nurul standby nak gelak dah time tu. Pastu part lawaknye Siti ni tersedar yg die cakap ngarut pastu teros pandang Nurul sambil cover mulut die ngan tangan. pastu ape lagi, Nurul ni pon gelak la terbahak2..! haha

ok, aku yang dengar dorang cite pon join gelak ar weh.. haha lawak2.

lain kali wat camni before tido kot
utk elak cakap dalam mimpi. haha

2. ok, ni kisah aku plak la. aku penah time nak exam PMR dulu (peh, lame gile nye story), study gaban la konon (tapi nyempat gak abeskan 1 novel. haha). ok2, mase tu dah larut malam actually tapi aku nak gak bersengkang mata join mbr2 lain study.

nak dijadikan cite, aku mamai sangat kot. pastu aku tak sedar ape aku jawab tah. esoknya, mbr aku cakap aku merepek. camni dialognya:

"Ain, pinjam nota ko jap"

"Hah? amek la kuda tu"

heheee...tah la merapu je time tu. yg penting aku mmg tak sedar langsung da.

3. ok ni cite sal texting while ngantok plak. ok dah biase dah. hahaha. sape yg tau je tau. wakaka. dulu lagi teruk dari skang, cth terbaru aku merepek:

"bape entry fees nya?"

"entry fees?"

"ye la, timing u running tu la"

hah. esok pagi aku bukak sent item n inbox. memang tak telly. wakaka.

"takpe, biase dah tu kalo mengarut2 mesej tu nga mamai la tu"

hahahahahaha. aku tau korang pon ade experience camni tapi taknak cite je kan?

paling teruk, kalo aku reply dah kua bahasa urdu. cth:

"dah makan?"

"dah nlkaksmfksjgssf"

ok, memang worst-case problem. wakaka. till then, adioz! =)

6 comments:

Unknown said...

time becintun dulu...salu kami akan main msg sampai tertido(bio die salu tido dulu pon) dan salunye msg tu akan silap send kat abah.lepas tu kalut kol adik2 tgh malam suh buang msg tu dari hp abah..mmg la kami tak ber b,d baby sayem ape..cuma awak saya je..tp segan gak..hahaha

saya leh texting sambil pejam mata.tak tgk hp pon tak pe..so kalo dah mamai2 kadang2 tu ape saya text jadi pelik.ade satu hari tu die tunjuk msg saya anta...lebih kurang gini..

esok kita g mines kuda g tgkap pcuri...hahaha...sbb mase tu dah mimpi dah.dalam mimpi tu ade scene naik kuda kejar pencuri...tah hape2

Unknown said...

wahhh..pjg nye komen

diLa said...

hahahah..sumpah klaka entry ko ni!
weyh aku dlu slalu gile. msg ke ond phone ke.
besok da sedar memg rase nk mintak break, punye la malu yg amattttt! ahahaha

Ain bintu Amir said...

she-G:
hahahhaha =D kite pon senarnye penah ade experience gitu tersend kat ayah. hahah mmg malu takya cite la. samela xde syg2 ke hape, tp time tnye ayah tu mmg slumber je la. wakaka. ayah pon naseb bek paham sy tsilap anta msg. hehe :P

kih2 eh knape kite mamai bende yg same: KUDA? hahahha =D

dila:
tau xpe wehhh! ak igt lg penah je borak ngn ko sal mende ni time kt umh sewa aku kl dlu kan. wakakka. kite ni gugurl punyela akan layan gak msg even mantok. kalo guys awal2 lg dah bgtau yg dorang nk tido. hehe ;P

diLa said...

betol! hahaha..aku ingt aku sebut sal stadium! tbe2 jek stadium. gile laaa..hahahaha

aku suke entry ko yg ni! :)

Ain bintu Amir said...

dila:
hahhahahah tau xpe wehh. bab2 merapu ni serahkan je la kat kite kan. wakaka. suke nar layan msg walhal mate berat cam kne himpap batu 1tan. kih2 :)

ohh, thank youuuu... =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...