Thursday, July 21, 2011

life's like this..


So tadi dah setel bola. hebat gak Msia vs Chelsea, dapat bertahan 0-1. tu pon gol pelik. haha :P tapi aku memang tak sedar pape da actually, mantok bangat, laptop je ngadap tuan, tapi tuannye da masok alam mimpi da. agaga.


dan tadi aku jog lagi, semata2 nak make sure time lari next week aku tak semput kot. haha. mujur ade geng sehati sejiwa which is my roommate. tapi lepas jog g beli kuey tiaw kungfu as my dinner. bole? haha :p

& jugak tadi aku sangat2 mengantuk tahap cipan. semalam tido pukul 3, semata-mata nak paham konsep dalam subjek yg aku nga mengajar skang: Fundamental OS. igt senang ke weh? nak paham satu2 then nak explain bagi student paham. huhu~

sampai ofis je, time tak wat pape memang pale aku da weng da. adessss...

esok jumaat, dan tak sabaq2 nak balik =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...