Friday, August 12, 2011

kaki apekah??


Assalamualaikum w.b.t

Korang slalu tido petang tak? i mean pas asar ke.. aku ni cam da lame gak la tak tido time2 tdesak camtu en. tapi tadi, eh semalam nye cite la ni. memang badan sgt lesu gile babeng (penangan wat soalan exam la kot. fuh penat wa cakap sama lu. sebab ape? faktor utama ialah kekangan masa kot. dah2 kite takya elaborate sal mende paling saket ak penah wat sem ni.adeh)

ok la, nak dijadikan cite, aku terjage gak dalam kol 7.28 kot. cewah mase nak tiru jepun je tepatnye :P so tros capai henfon tgk kol bape.

'eh ni pagi ke petang?'

sambil mamai2 aku menapak keluar bilik, nampak rummet: Bi nga ngadap laptop, online la kot.

"weh, kol bape ni?" -aku

"7 lebey la..nk dkt buke da. jom siap2 makan" -Bi

sambil mamai2 aku bukak nasi lemak, beli kat Param tadi (baca: Pasar Ramadan). lantas berhasrat nak sauk kuah kari yg acik kedai bagi tadi. tetibe mate aku tertancap kat something. something yg aku kureng sikit la..

"aihhhh Bi, ni aku lemah ni tengah makan..."

"nape weh?"

"tengok ni, kaki ikan mane sesat ni.."

"KAKI IKAN???, hahahahhahaha ko mamai lagi ni Ain"

"huwaaaaaaaaaaaa~ ape aku cakap tadi?? huhu"

kalo dalam cite katun dorang gambarkan org penin2 lalat ade cam mende pusing2 sekeliling kepale dorang en? so macam tu la situasi aku sebenarnye. haha mereng jap weh.

.:: please NEVER try this at home! haha ::.

so, moralnya: try avoid tido pas Asar. please I beg u guys. lol :p n btw, mende yg aku nampak dalam kuah kari tu is definitely la kaki ayam. orang jawa suke makan tu sementelah aku dok Sabak ni kan. but for me, aku cam kureng sket la. well, human is diverse. wuteva~ :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...