Sunday, August 14, 2011

opsss!! i did it again :p


Semalam, Liverpool vs Sunderland kan. aku plak nga kat kedai makan, with my beloved dad & 2 bros; ayep & apiz. Angah lom sampai Msia g. InsyaAllah esok pagi she'll arrived here. yipppieee! :D

ok, kalo yg tgk semalam mesti tau yg sepakan penalti cam sengal hasil sepakan dari Suarez. aish bapak sayang kotttt, rasenye Safiq Rahim angkat lagi cun. eh die bukan hebat free kick ke? eh tapi kalo free kick hebat, apetah lagi penalti kan? haha dah2 merapu.

tapi ade gak 1 moment tu yg Suarez terlanggar,pastu die wat gaye terbang. tapi over ok, over gile! even adek2 aku pon kate memang berlakon ahh. over2. dan2 kitorang teringat Rivaldo. time World Cup dulu lagi ampeh part berlakon. serius aku nyampah kott. aku paham, football player memang coach dorang ade ajar berlakon utk lengah2kan game, tp takya la cam ngok gile tak kene pape tapi gaye cam kene langgar bulldozer? urgghh sooo not professional! hayati dialog berikut:

aku: "ayep, Rivaldo skang watpe eh? ceh da mcm kawan baik ko plak along tanye gaye gitu."

ayep: "aritu ayep sms die, die kate nga jual kain batik"

aku: "hah???? hahahahahahahha " [ok, time ni memang aku gelak tak hengat da. sengal punye adik]

ayah: "ape korg gelak2 ni?" [ayah nga khusyuk sgt mkn sup tulang, xsedar sekeliling.hehe]

aku plak nekad gak nak ulang cerita kat ayah, walhal gelak bdekah2 tak habis g.

aku: "ayah nak tau, td along tnye ayep Rivaldo nga wat ape skang, die kate Rivaldo tgh wat bisnes IKAN batik..eh KAIN batik"

aku dalam hati, mintak2 la takde sape dengar aku tersasul sebut ikan tadi. ish, mulut ni cubit kang.

adek: "ko kalo nk tersasul je mesti sebut IKAN kan? tadi ko cite yg ko tsasul sebut kaki ikan time bbuke ngn rummet ko"

aku: "alaaaaaaaaaaaaaaa, adek dengar ke along tersasul tu? waaa malu2"

ayep: " takpela, word KAIN kalo terbalik2 bole jadi cam IKAN gak. hahahaah"


cissss! malu2. wahahahaha. feels like covering my head with paper bag. lol.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...