Sunday, November 13, 2011

sabak mode.


Salam alls! so hows ur day today? on a happy saturdayyy, not shatterdayy. hehe (ape aku merepek?)

aku arini awal2 lagi (awal la sangat). pukul 9 pagi da gerak ke poli. ade xtra class utk subjek aku tadi. sebab subjek ni student ramai repeat. hoho. killer subject la kot. apedia? rahsie. kikiki. fundamentals of operating system. aku pon sakit otak woo nak paham how's pc functioning. time degree dulu mane de aku blaja subjek ni dalam2 ponn. rasenye la. ke aku yg dah delete dalam memory aku nih? huhuh

pastu petang dok main badminton. memule squash. haih memang tak la kan. it's undeniable yg main squash kua peluh bgande dari bdminton, tp takle gak la ngn aku. lenguh woo nk wat servis ponnn. so da agak2 xsaba, aku ajak kak lyn main badminton. tp kitorg takde raket. so pinjm student punye la. skali dorang ajak lawan double plak. kalo nk aku pair ngn kak lyn lawan dorg mmg abis masak kitorg. hehe. last2 pair ngn student. hebat kentang dorg men. suke nar main trick, tkial2 aku nak menyambut bola depan net. tasuke tau tak? haha. sian student yg pair ngn aku dok kene cover dpn net. keh2. aku plak nk main tipu la konon, tp salu sangkut dpn net. hahahahah sabau je la. last2 team aku kalah, 21 - 18 kot tak silap. takpe2, esok masih ade lagi :p

dan tadi..aku emo gile. ok tak gile, tapi cam tabahek kot. dah jadi isu plak. tp last2 pilih jalan berdamai. bagus tak? anda mampu? hahaa. dah la, aku tanak emo & jadi childish. tp mmg ade certain case i can be so touched. dan tak semena2, aku tgk calendar. ok, i know why i behave like this..


..all girls should know why [dot]

2 comments:

nisa ~ shasha said...

nanti ko nak main bdmnton ajak aq skali! da lama da aq xmain ni. tp jgn smash eh! hahaha

Ain bintu Amir said...

heheheheh. bole weyh tadehal! tp ak mmg ske smash. bola dpn net je ak lomah lg. hehe ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...