Sunday, January 29, 2012

holla!

yosh! Assalamualaikum semua..

amacam cuti? amacam keje? amacam studying? hope everything's went well yeah. aku mmg la keje dr rabu till jumaat, tapi g wat document MQA kt Hotel De Palma Inn Shah Alam. lenguh2 gak tengkuk diwatnye dok typing. tapi takpela..

..janji aku bahagia. wakaka takde kene mengena.

hurm, amacam page blog aku skang ni? no more pink2. mlas aku, silau je tiap kali bukak. so tuka angin sikit la. kate tahun baru ye dak?

so, ape mau buat? aku suke tengok blog org yang dok post2 gambar. nak2 umah diorang. Interior Design dorang gile menggoda hati okk. aku tgk je la dengan muka pasrah. haha. bilik aku tu kalo tuka 180 drjh celcius, mesti lawa punya..skangni kemas2 gitu2 je la harap mata tak sakit je tgk :P

so, aku pon nak share2 pic la. ape dorang igt aku tak kalerful ke?? jom kite share pic..hehehehe..



picca ni aku amek time tengah makan roti bakar..n bace paper. kadang2 hujung minggu lepak2 gini best weh. eh aku nak sangat la pegi Library kat Shah Alam yang baru tu..kene masok dlm To-Do-List ni.

erm erm..tetibe teringat banyak kelas nak ganti..huk2..Ya Allah, Rabbi Yassir Wa La Tu'assir..

dan tetibe aku nak post something, random thing bout kahwin sume. skangni banyak aku tengok post2 kat fb pasal kos kawin sume. hish. mahal weh. aritupon aku follow spupu aku nye majlis tunang, nak bincang2 bagai. hurm..temenung panjang gak la aku. macam lambat gile babeng lagi je nak kawin. wahahah. ayat mcm gatal gile en? tapi aku rase daripada dok hangout, bek kawin terus. macam2 mende yang tak baik dapat dielakkan.

tapi seriously sudut kewangan tu satu hal gak. isk, boring betul pikir pasal tu. kadang2 aku rase lagi bagus jiwa kering kontang takde perasaan, sebab bila dah ade perasaan ni, mule la setan pon kacau, asek2 nak kuar je. kalo mak aku ade, mungkin mak da soh aku kawin da. hik2 *miang, nak pulak*

perasaan menyukai seseorang tu adalah normal, menandakan kite ni manusia yang normal. dan manusia yang normal, lagi beriman & bertaqwa adalah mereka yang tak suka mende2 yang tak elok. seriously, kalo aku keluar, kitorang just hangout je, takde la nak napsu2 bagai ni. lek2 sudah. tapi tu la, persepsi orang kan..haih entah lah..

papepon, aku berpegang pada niat la..dan keperluan dalam menjaga batas2 pergaulan. kadang2 lepak ramai2 lagi best aku rase. haha. tapi nk lepak tu pon takkan nak dengan kapel2 gak? msti la masing2 nak berkepit je. boring.

so, tiap2 kali tdetik, ini la yg scattered dalam palotak aku. walaupon aku tau umur aku ni muda lagi, nak masok 24 tahun ni (muda lah sangatt??). tapi maybe fikiran aku masih ortodoks? atau terlampau matang mungkin? kikiki..

hurm, sukati korang la nak pahamkan ke tak setiap butir yang aku dah luahkan tadi..kalo paham, ok la. tak paham, roger2 la..leh aku wat kelas antenatal. eh silap, kelas open source ke. spy tidaklah pale pikir tang burn duit utk kawen je, pikir tang nak wat duit plak. ok tak?

2 comments:

diLa said...

ehemmm! da smpai seru ehh?:p

Ain bintu Amir said...

hahahahaha ;D

takla dila, aku memerhati fenomena orang dok tunang-kawen je skang. wakaka. papepon kene saving dlu kan. tak ke kawen, ke sambung study ke..insyaAllah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...