Wednesday, January 18, 2012

terukir di bintang..

Assalamualaikum semua..

Sehat ke korang sume? (soalan tipikal aku tanye tiap kali kelas bmula..) kenela show caringness kan. ahaks. yela, persediaan fisiologi student dah ok, baru pale tenang nak terima ilmu en.. mudah2an.. haih mukadimah pon da mau 4-5 baris aku ni..

So, berbalik kpd persoalan tadi..kome semua sihatkah? aku ni, terus teranglah badan agak kurang sihat sket..Bermula dari Isnin malam. balik dari keje je terus aku baring, pale dah mula panas..mandi pon mcm tak bagi efek mane. so dinner makan susu+koko krunch je lah..tidur pulak bertemankan kool fever dari my lovely housemate; Emon. I owe u much Emon..thanx my dear :)

dan esoknya, Selasa. Alhamdulillah my body temperature back to normal (main agak2 je la..takde termometer pon. hehe)..dan bole mengajar as usual. glad that this week I've arranged students to do presentation. mmg aku bnyk duduk je..badan mcm lemah lagi..n to be worst, lunch tak sempat..kelas start from 8 to 1.15pm..then meeting 1.20pm-2.30pm.. then ade kelas projek lagi..

just sempat makan roti je la..pity huh? malam tadi lagi la..dok ulang alik g wc je. total semalam 5x..arini je until now dah 4x..

n there's someone said that this could be a way to loosen some weight. haha. taknak la. bole kering dehydrated dibuatnye..

last2 pagi ni tak g keje pon, da msg KP bgtau dat I tak larat nk ke ofis. siap masok dalam mimpi lagi last nite. nampak sangat da pasang niat awal2 ek? haha.

then g Sg. Besar consult from doctor..sekali dapat segumpal ubat okk. banyak gile kot. doc da check, katenye mungkin aku angin dalam perut..I'd told her that semalam got class from early morning till evening..meeting plak time lunch hour..doc igt aku student lagi. hehes. pakai baju kotak2 g klinik mmg la takde gaye org keje. wakaka.

n here's the medicines I got from the clinic:



kau ade? wakaka. hope I'm getting better la after this..amin Ya Allah...n currently I'm addicted to this song:




Terukir di Bintang - Yuna.

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


n for the Mizuno Wave Run baru2 ni, rekod 10km aku ialah: 1 hour 22 minutes..Alhamdulillah :)

2 comments:

diLa said...

argh. sedap kan lagu ni! tak saba nk nyanyi kt karok box :D

Ain bintu Amir said...

tau xpewwww~~

besh gile! low key bole la bg kat aku. ko amek high pitch sudaaa ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...