Sunday, January 8, 2012

out~

ade banyak sangat mende aku nak wat utk tahun ni..banyak sangat!

tapi aku kena jot down dlu..

k, zasss!!


pssst, tadi g The Curve nampak Nas-T.. nice look..keh2..

masin gak mulut aku ni..cer bace dialog berikut:

"Kalo g tempat macam ni, takkan tak terserempak dgn artis kot?"

"artis?"

and tak lame pastu, lepas aku dok tunjuk patung unta kat situ, and jalan2 laju2 mcm kene kejar antu, terus nmpak Nas-T dok cover2 malu *ok, gile propa, aku nak sedapkan sentence je rangkap last tu..hehe..

n also, ade orang main piano, lagu Hotel California..so suweett..n laju jari dia main macam Maxim.

me? I can walk fast..hebat tak? :D

and sempat pulak singgah makan meatball kat Ikea..n finally chicken wing tu aku larat mkn seketul je..penangan perut kenyang lagi coz da lunch kat kenduri aqiqah anak member kat Bangi..(menu kenduri: patin masak tempoyak, sambal sotong, ayam goreng rempah, kambing golek-tapi aku tak smpt merase ni. hehe)..last2 tapau chicken wing tu balik sabak. bole?

& sebelum terlupa, aku g The Curves tu motif nak amek baju running ok. Mizuno Run ahad ni..cuak doww bukit2 pulak tuuu..haihhhh cuak gaban.

Thanx Fami, Apit, Kak Rayhan, Faril, SK, Ghani tadi..bile dah ramai2 makan, tetibe teringat SEMUAAA member lama time sek dlu, time matrik, time kat ukm!! huhu,n jugak kat pernec..dan paling saya rindu, makan2 dengan family..kene plan ni! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...