Tuesday, February 21, 2012

apekes?

Assalamualaikum~

Harini aku ke Putrajaya, bangun pagi, solat, mandi & bersiap2. dah la buta jalan, manetah Presint 4, google map pon xpaham gak. last2:

"takpela yah, along redah je la tengok signboard".

n Alhamdulillah jumpe, itu pon jalan salah, tak sama dgn ape yg tertera kat sms. call contact person tu baru clear.

meeting berjalan. syukur Alhamdulillah poli aku tak kena..haha jahat gile :p but i guess for next, next event kene gak untuk zon tengah. gila pack jadual, camne aku nak plan utk melancong ni? kawin lagi? kui2.

dan baliknya, aku singgah ke petronas presint 16, dah setel isi minyak, kete takleh hidup pulak. reaksi aku? sedih :(

terus call ayah, tanye ape nak buat. ayah kate dia datang nnti. call fahmi, katenya maybe probs kat alternator. buntu. serius aku buntu. takpelah, tunggu jela ayah mai..huk2

ayah da sampai.

aku pon explain la kat ayah ape jadi. then ayah ketuk2 bahagian bateri tu, then try hidupkan enjin. Alhamdulillah BERJAYA!!! :D feels like flying in the air. hehe..thanx soooo much to my dad!! kesian ayah kene drive ke putrajaya semata2 utk anak dia sorang yg problematic ni.

"ayah, rase nak amek viva kat ayep la"

"g la amek"

"tapi malas la nak g kl, jem. pinjam unser ayah boleh?"

"boleh, tapi kang unser pulak ade problem."


huwaaaaaaaaaaaaaaaa sampai ati ayah kate gitu? huhu~

btw, tadi sempat gak check kereta, too many things yang aku tak tau pasal kete. bila nak pandai tah.

p/s: i love baking, sampai aku dah xde selera nak makan what i bake. bila tengok kek tu cpt habis, ditambah pula dengan pujian dari yg makan, itu sudah cukup menggembirakan :) Ya Allah, syukur ku pada Nikmat & Rahmat-Mu :)

2 comments:

Nur Qistina said...

nak rasa kek!! ^^,nyum..nyum..nyum..

Ain bintu Amir said...

sila2~ :D

buat sendiri pon tak susah mane. seriously :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...