Friday, February 10, 2012

nebes.

Assalamualaikum~

Arini sambung lagi Kursus Tatacara Pengurusan Aset. Arini aktiviti kitorang act as auditor pulak. memang penin kot nak sort satu2 item. team dari jabatan aku ade 4 orang. dan2 dorang lantik aku as ketua auditor. saje je kannn :P

nasib baik g lab yang takde comp, kalo ade lagi la bayangkan nak check 1 by 1. segala harta modal & inventori plak tu. disebabkan kesuntukan masa, kitorang sempat cross check list kat KEW.PA-2, 3, 4, 5, 10 & 11 je. Eh, tak bole kate 'je' tau. sebab bermula dari berdiri, aku request kat kak Nor utk kerusi. sakit pinggang n tengkuk dibuatnya.

dan bile time nak present dapatan, aku la jadi wakil team. adeh. punye la cuak sampai merapu2 aku sebut name Borang KEW.PA tu kat depan. asek2 pandang En. Nizam je (as penceramah, yg bagi talk bout kursus), aku tak pandang audien sgt. hahaha. sengal tol.

dan berdasarkan cite2 yang dikongsi oleh penceramah, kalau kita layan auditor baik2, jawab soalan, bersopan santun, berbudi bahasa, insyaAllah akan ok, dengan syarat kita pon sort la segala item tu dalam borang dengan baik2 kan. kata manusia, kita ni bukan robot, kita ada budi bicara en :)

sehingga bertemu lagi di lain masa...heh.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...