Monday, September 14, 2009

my dear lil bro. lol

Satu petang nan redup di sebuah rumah kat Sepang...

Angah: Adek, tadi ade orang call ko. Time ko tido.

Adek: Sape?

Angah : Die cakap name die W***, die tanye ko pegi masjid esok naik ape.

Adek : ooo

Aku : Waaaa!! Awek ko kan dek? hahahahahah (makin galak menyakat)

Mak : La, ade girlfren ke.. (haha)

Adek : Bukanla. Adek da tak minat die da. Adek da ade awek baru.

Aku: hahahahahaha prasan gile! Sape yang malang tu weh? haha




Time usai berbuka puasa. Aku tengah solat maghrib dalam bilik.
Adik dok lepak atas katil. Tetibe mak bukak pintu bilik.

Mak : Adek, tadi ade kawan telefon. Mak ingat adik tengah mandi.

Adek : Sape?

Mak : W***. die tanye adek pegi masjid esok naik ape.

Adek : Adek pegi dengan ayah la..



.... aku.. sedaya upaya tahan gelak. Kaw2 punye tahan ar.. Tahan kentut pon tak sedahsyat nih!!



Adik : Ko takyah nak gebang tahan2 gelak la.. Adek nampak la..

Aku : Bwaahhahahahaahah~~~

... mencicit aku berlari pegi bilik sebelah.. haha. Adoi. Siap ko adek! Along bgtau sedare2 time blk kampung raye nanti.. wakakaka :P

10 comments:

JelinaJoli said...

adakah adek anda mau menghebahkan bahawa dia suda berpunya??

Ain bintu Amir said...

ngahahaha ;D
die tu tak abes2 prasan.
bajet ade awek la.
kah3 mmg gelak guling2 kt rumah aritu. hehe :P

nisa ~ shasha said...

ain, ko arini g masjid x?
kikiki

Ain bintu Amir said...

huuuu (T_T)

(gile menusuk kalbu soalan ko weh. hua3)

Nur Qistina said...

haha..klaka la..
adik ko umo bpe ain?
asal dok tny pie masjid ngan
spe je..dak tu nak tumpang skali
ke?haha..

Ain bintu Amir said...

adek aku nga exam PSRA minggu ni weh - drjh 6.
ade smyg hajat kot kat sek die.

yg pasal kwn die tu aku tak sure lak pasal pe.
sebok dok membahan smpi lupe nk tnye mende tu.. hehe.. mmg klaka :p

diLa said...

ngaahaha..
ni adek ko yg aku slalu ckp cumel tuh ke?
wahaha..
aku jeles ng c W*** tuh.
hahaha

nisa ~ shasha said...

hahaha.. soalan aq mmg menusuk kalbu!

aq patot jd wartawan melodi :p

Ain bintu Amir said...

dila:
eh bukan, ni adik aku yg djh 6 tu.
yang lg sorang tu single je.
skandal2 je dlu.. hahahaha

nisa:
tu la tau xpe.
ko dh lyk sgt nk gntikan Michele tu weh. hahak

Razman said...

bgos..dr kecik la harus blaja prasan..bru btmbh keyakinan diri..haha

slmt hari raya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...