Thursday, September 10, 2009

takde idea nk tulih tajuk pe.

geram.

sebab.. aku tak reti nak wat keje ni cane. huuh. cam useless gile but I bet it's ok as I'm new here. (new wak lu~ da masok bulan ke-3 kot). What I mean by new here is I'm such a newbie for handling all these matters. (ayat nak escape je.. huh) From system requirement , config and later on will be testing and implementation. Hah amek ko. Sume2 aku belajar theoriticaly time amek degree dulu dah pon terpampang depan mate ha. Penin tak penin. Muntah tak muntah kot. Even aku cam update2 blog je manjang tapi senarnye aku follow dow sume step by step projek ni. hee. (gile ar kalo tak follow. lagi cam sampah masyarakat je aku rase)

next week suppose dah leh start user acceptance test (UAT). tapi.. haish..

dan weekend bakal datang lagi. ape dow nk wat? aku bajet dis week nak balik umah ar plak. Last week da jadi orang KL. so this week aku jadi orang sepang lak. Next week punye next week dah nak raye. Bilik aku cam.. cam .. heh. memang wajib ar bergotong royong dow. (nak raye baru sebok2. heh adat kot. aku tau korang sume tak macam aku. korang rajin. aku 'over rajin')

next rabu plak.. ade plan dak sambest berbuka. waaa sedeh gua. Asal korang plan ari biase dow? Aku keja kot. aaaaa aritu (ahad beberapa minggu yang lalu) dah tak dapat join kat Restoran Pelita tu (naseb aku tak g, cam reunion kapel2 jek. haha. aku lom masok fasa tu kot. haha cam haram punye excuse) Kali ni plak aku keje. ciss! Jumpe korang time raye je la. Amin...

erk.. tengah2 aku update blog ni.. datang lak project manager tadi. kantoi? tak. tak. steady g. antena aku berfungsi lagi kot. haha. ok, claim sheet baru sampai. tapi ade error, i mean ade salah plak. Tak tally plak timing kuar aku. arghh. kena betolkan. dan tunggu ar dalam sebulan mahupun dua lagi claim ni siap. takpe2. aku sabar dow. demi claim.. grr..

2 comments:

diLa said...

lek aa..
kate lah baru keje kn..
kalo ko da terer sume bek ko jadik ceo kampeni tros..
kan? kan? kan?;p

Ain bintu Amir said...

hahaha
btol2.
tp takleh ar nk ckp alasan tak reti sbb baru keje en.
aku cam gaye2 reti je..
haha walhal aku tahu dorg tahu aku taktau (bape byk 'tahu' da..)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...