Tuesday, June 15, 2010

jatuh .. ohh


tadi ade match Japan vs Cameroon. siot je tv1 n tv2 takde plak beli siaran neh. aku la jadi mangse keadaan woiii igt nak layan ke kan. huwaa asia tuh jepon jepon! huhu

erm tak plan pon nak lepak umah farah (lagi??) . tapi memandangkan hujan yang mendatang time nga syok2 men beskal tadi, membuatkan aku malas nak drive balik umh.

so, sesaje je online, then jumpe 1 link ni dari fb my sis : livescorehunter.com
layan je ar match tadi. memang sah2 ar tak dapat nak layan live streaming 100% clear kan. but ok la dari takde langsung. sangkot pon sangkot arh. belasah je labu. mende free memang byk ragam en. huhu

and finally Japan won 1-0 over Cameroon. aku takley nak bebel banyak. sangkut2 tadi wat aku tak bape nak clear selok belok game td. huhu.

dan ptg tadi aku layan g men beskal.. seminggu ley pinjam, so wat rete jap ar. ohh tengah syok2 kat tepi pantai tu, amek gamba bagai, sekali ujan plak turun. kitorang ape g, bgegas ar kayuh balik en. gile speed ar time tu. Azizul Hasni pon aku igt mau peluh2 gak kalo cycle sebelah (ok, izinkan aku merepek jap. ekeke). baru la aku paham perasaan org bwk beskal time ujan .. basah + bengkek gak ar.

sampai ade 1 masa, aku ngn mbr2 decide lalu kat susur gajah dalam poli tu sampai ke umah member dalam tuh. ade sekali kat 1 selekoh ni, seat aku terpusing plak. ohh mak! memang dah gile2 lost control time tuh + jalan atas marmar yang licin tuh. so ape lagi... mau elaborate lebey kaaa??? waaaa ..

aku taktau nak gelak or nanges time tuh. sedey gak en ley plak tengah2 kelam kabut tu aku wat hal. hehe. mule2 sebak tapi dah leh bangon tu memang gelak sendiri je. hihi. ok sakit memang tak ilang lagi. saba je ahh.. huhu

ok la, time to sleep. best tol ar ley on9 memalam.. haha. dah2 sok keje. buhbye ;)

4 comments:

Unknown said...

alelele..jatuh terhentak bontot ke???jaga...esok2 time pregnen...akan dtg balik sakit tu..dan ianya BERGANDA GANDA...
HAHAHAHAHAHA....gelakkan dari seorang pencerita sebenar...

Unknown said...

y sbenarnya pernah jatuh teruk..huhuhuhuh

Ain bintu Amir said...

hhuhu..
tu lar, terjatoh, tapi naseb la kite ni camni kan. kalo kurus kering mau lg parah sbb teros contact ke tulang. hihik
yup2, lagi cuak kalo pikir time bersalin t.. agagag ;D

Ain bintu Amir said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...