Sunday, June 6, 2010

Budak Setan..


Baheklah. tadi baru selesai tengok cite Legenda Budak Setan. mule2 aku tau pasal cite ni nak main pon sbb kat opis dok menyembang kan. sape hero? oh asek2 la Farid Kamil. ngn sape? erm, lagi buat2 takley teka plak, ngn Lisa loer. adus. bosan2. haha. takpe2, kasik layan je eh.

teringat gak time novel ni ngah top zaman2 sek menengah dulu kan. dasar degil n keras kepala, selambe je memasing lepak atas katil dalam dorm bace novel neh walhal da nek berbuih mulut warden bgtau yg ni mende haram. hua2. aku pon antara antoo novel gak ar. penah je sekali time sportcheck, aku pinjam novel member aku. nasebbek tak kantoi. dalam rak buku je kot time tuh. haha syukur2 (kalo tak, tak pepasal melayang dwet ganti novel mber. huu)

so, komen aku, mmg best ah. suke tengok angle yang pelbagai ar dorg snap utk cite tu. tapi cambiase ar, aku paling anti dialog2 berunsur ke-skemaan dalam cite2 melayu neh. tak ketara tadi, tapi asal aku dengar something pelik, mmg da mule ar berdekah2 ketawe. hehe. sorry2 ya ampun :P

ending mmg tak disangka (ok, aku tak bace cite ni dlu. tu pasal xtau. tapi elok gak kot, kasik saspen. hehe)...

so, teruskan menonton! hehe..

ok, picca bawah ni sekadar hiasan. kalo nak ade relate ngn cite LBS pon ley gak. no probs. haha (heroin backup) =D



p/s: ni picca aku ngan ayep n adek (my siblings) another one is always be in my heart. muah2 miss u angah! ♥

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...