Thursday, March 19, 2009

demam

aku demam
balik dari PD berjemur terus jadi begini.
huhu.
mule2 sakit mata.
tp dah g PK (Pusat Kesihatan UKM), amek ubat sume.
aku pelik asal la Dr ni bg ubat panadol n selsema walhal takde pon rase tu.
skali esok nye teros demam.
huhu

hope I'm getting better tomorrow.

huuu~

6 comments:

diLa said...

hahaha..
aku tgok cam da sehat cket jek arini..;p
kn da ckp.kite kua mesti ko cehat punye la..
tp kalo ko nk c tet tet tet tuh..
buat2 la sakit balik wey..
wakakaka..;))

diLa said...

eh..ade word missing.

"tp kalo ko nk 'jumpe' c tet tet tet tuh.."

hahaha..xsaba bebeno nk submit komen td..;p

Max J. Potter said...

hey, get well soon yeah? =) and i kinda like your honest writings.

somewhereonlyweknow said...

walopon doc tempat2 pri cenggini cam sengal, tapi ubat tu beguna weh! simpan demi masa depanmu

Nurain Nordin said...

elee ain dmm rindu je snarnyer tuuu..

noin said...

dila : haha. aku demam ni cam chipsmore ar weh. kejap ade kejap tak. Dr kate pasal perubahan cuaca yg mendadak kot. ala, sakit tak mjamin aku dpt jumpe tet tet tet pon ar dila. haha

Max J. Potter : thx 4 de wish :) am really hope dat I'll recover sooner. so many task to be done rite now. n thx 4 spending ur time reading my blog :)

somewhereonlyweknow: erm so far Dr yg rawat kat ukm ni ok2 saja n caring gituh! haha. nak rase meh la dtg PK ukm neh. hehes ;P

ain: agak la kot weh. demam lain dtg menyerang gak la kan. hahaks :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...