Friday, March 13, 2009

teliti gambarajah dibawah.



dah lame rasenye nak upload gambar2 ni.
just tunggu timing seswai je.
dan....


miza > aku > ain nordin : acara menconteng muka. hehes.
credit to Big Apple's donuts



aku yang sibuk menaip dan miza yg dok menikmati air kosong. huhu



karaoke. perlu kah diperkenalkan siapa di sini? haha



...dan penyanyi yg tak asing lagi diterbangkan nun jauh dari Sepang! lol




kesian.. op! sekian... :)

9 comments:

D's noruaruwani said...

padanla asek ujan je skang....
isk3

diLa said...

seb bahek de gamba aku..
kalo x..
i gode u ng sore mnje i..
euuww...;p
siyes aku lempang dri sndri sejurus kuarkan stetmen ni!;p

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

ha ahhh.. bukan setakat hujan je skang ni.. petir kilat pun dh semakin mengganas2... huhuhu!!! Punya Tension si cuaca dgn sore2 diorang ni...

Dila buat suara manje... perghh x dpt aku bayangkan kelunakkannya.. hak hak hak!!!

noin said...

wani: eh2 mmg la. as long as am not wearing pink clothes ok! haha

dila: ko bajet aku tgode ar ngn suara ko yg cam guruh berdentum tu? hahak

mofir: eh2 aku nyanyi skit2 je. Dila yg salu over weh. hahahaa

.ein said...

seram aku dengar sore kau.

kau ni cm haiwan pebret kau la, si katak.agagaga

panggil hujan je kejje

noin said...

peberet wak lu!
ok lagi la dr haiwan peberet ko cik lipas yg tak bersuara itu.
citciticitcit.. agagag :P

Nurain Nordin said...

cantik2 sungguh gambarajah yu enh.. tp yg last tu x cantek la..hahahha

noin said...

kongajaq!!!
ko jeles ckp je ar weh.
haha :D

Nurain Nordin said...

laa I ckp bnde yg betul..yu nape mara2 I niee..xbahek taw..ehek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...