Tuesday, March 10, 2009

hari yg so-so.

Hari ni aku agak bermula dengan cemerlang since berjaya memaksa diri menghadiri kelas Security even dalam hati Tuhan je yg tau betapa terseksanya jiwa raga aku nk bangon pagi, mandi sume tu! huh!
Dalam pada tu, on the way nk ke fac, ade bas ukm yg on de way ke atas. Aku da drive separuh jalan da, and I thought that I manage to go further. But it doesn't happened. Ngn muke selamba tongongnye pakcik driver tu wat bodow je. Oh, mentang2 la aku bwk Viva. Die pandang sebelah mate je ek. So, as a girl with full of 'ciri-ciri perempuan melayu yg sopan santun', aku pon reverse ar kereta en. Malu tu ade la sikit dlm 2.3% The rest is rasa sakit hati. Da r aku ngh rush nak gi kelas en. Hampeh nye pakcik drebar! hehe

n yah, everything goes fine today. Nothing's much to say. and I also manage to meet En Zamri which is my supervisor for final year project. Lame da tak ketemuan. Da masok bulan Mac ni wat aku cuak lantas semangat berkobar2 nk jumpa beliau da di tahap tepu dah ni. hehe.

Hah, arini berlaku sistem barter antara aku dgn cik Nisasha. Beliau membawa cupcakes manakala aku bwk muffin. hehes. pasni nk blajau wat cupcakes pulak ar.

Dan kepada cik Dila, aku ade reserve muffin utk ko tau! mane leh lupe janji sehidop semati kite tu. hahaha.

Eh, sebelum terlupa, izinkan daku mencoret sedikit kata-kata yg wa dpt hasil menonton cite Benjamin Button (credit to Intan. hehe)

"We are meant to loose the one who we love"

Sedih sgt aku dgr ungkapan ni. huhuk. Ade lagi:

"You could be mad as the mad dog
at the way the things went
You could swear,
Curse the fates,
but when it comes to the end
You have to let go"

ni kata2 yg ketua kapal tu cakap kat B.B time die ngah nazak. huhu

To summarize, bagi aku cite ni mmg tip-top. Genius ar sape mengarah ni. Lain dari biase cerita nya. Even agak perlahan storyline nye, tapi aku puas menonton. (nak2 ade Brad Pitt weh. aku suke tgk time die muda. kyaaaa~ ^.^)

The end.

8 comments:

diLa said...

owh~
aku sgt syg ko.
ku tggu jandamu!
eh clap..ku tggu muffinmu..;p

weyh..quote yg 1st agak besh n bakal ku gune..
yg kedue..aku xsuke aa..ade curse2 bagai..hish ko ni!;p

papepon..aku tdo gak tyme tgok bnjamin button..dila butang lg besh daa..
hak3~;p

Ain bintu Amir said...

owh.. ade muffin baru nk ckp syg eh??
cam ade udang disebalik mee jek!
ni yg i nk mara ni! haha

mmg besh weh 1st quote tu.
sdey p0wn ade gak. huhuk (T_T)

ko tu bkn takat cite B.B je leh tdo,
ape2 cite la mmg ko bole tlelap.
hahaks sengal!

nisa ~ shasha said...

hahaha.. aq pn suka brad pitt time dia muda mudi je.. wakakakkaa..

adoi sadis la kata2 tersebut... isk isk..

Ain bintu Amir said...

btol2
pandai ar sape mekap die.
mmg nmpk spt dimude rumaje dlu yg sgt hot!
hahak

diLa said...

ye..howt cam aku!
hak3~

Ain bintu Amir said...

erk..
takbaik menipu ar cik dila.
wahahah ;D

.ein said...

bek aku makan cendawan buttang dr tgk benjamin butang.agagagga

Ain bintu Amir said...

eleh ko tu dasar pemalash!
nk soh tgk benjamin butang pown malash!
tau makan je dok umh mengabihkan boreh.
hahaha ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...