Wednesday, April 29, 2009

Terkenang kembali.

Bosan and blur. tu la perasaan aku skrg. mlm td tido awal bajet nk bangun awal. tak jalan gak. camne la nk bangon awal yer? ade petua pape? time exam bole je bangon awal. huhu

erm selongkar punye selongkar laptop (adik aku punye . hehe . maceh ar kasik along borrow ko nyer) , sekali tjumpe pic time kechik dulu. jap aku tarok..


hehe. comel tak comel la kan gambar kitorg bedue dlm neh. hehes. ak time2 skola renda je kain cam nk g sawah. sek menengah stok sapu lantai plak. pergh! haha (gambar, mane gambar? argh, blk umh t carik plak). utk pengetahuan korg, ni gambar kitorg time Hari Penyampaian Hadiah kat Sek Agama dulu. Nak tau sek ni katne? ha, kat seblah Balai Polis Bdr Baru Bangi tu. Yg dkat2 ngn Traffic Light n setentang dgn Sony tu. So, got it? Time ni aku drjh 3 tak silap. Tahun 1997. Angah plak drjh 1. Hadiah apentah aku dpt. Lupe da. hehe.

Inilah namenye kenangan. Time dulu aku lg tinggi kot. Sekarang? sendiri mau pikir ar beb! haha. menchi! semalam g tgk Angah kat UM. Time amek wudhuk kat toilet, ade kwn die tnye:

"Farahin, sape ni? Adik eh?"

haha siot! mmg pecah gelak ar kat citu. aku pon gelak2 gak. Takpe2, I tak salahkan u all. Biarkan adik I tu rase ke'kakak'kan sikit. Biar die nmpk lagi tueee!!! hahahahaha *gelak setan!*

n tadaaaaaaaaa!! ni la pic aku n Angah yg agak baru. Time g PD arituh. So, sape adek sape kakak? Ha lu pikir la sendirik! hihik :P

p/s: Walaopon ko agi tinggi, tapi aku tetap menten cun lagi comeyl dari dirimu wahai Angahku. hahar :D

next entry. cite pasal Angah lagi sorang la. hihikhihik :p <---gelak bunyik kuda.

12 comments:

Biru said...

Masa kecil2, bergambar masam je adik beradik. Tak suka bergambar dgn adik ek.. Dh besar, mcm filem hidustan plak aksi mereka. Ngeh2..

Best2.. suka tgk gmbr kecil2.. nnti masukkan lagi ek..

sh hafiza said...

haha..aku jauh kot lagi selebet dr ko...ak rse mcm ade je simpan gambar nasyid2 busuk dlu.kakaka~

diLa said...

alololo..
sweeetnye..
hak3..oke gak kot muke ko tyme tecik2..
aku ase aku dulu cm haremm jek huduh n selebetnye!!;p

weyh..even adik ko tggi pon..die xnmpak tue aa..die nmpak budak2..
hak3..
farah..mcD satu!;p

noin said...

biru: hehe. kecik2 tak pandai posing. hehe. ok, ade pic lame jmpe lagi nnti akan dimasukkan. insyaAllah :)

sh hafiza: haha. ade ke simpan lagi weh? uplod ar ape g. leh share2. haha

dila: haha sume2 pon selebet ar time tecik2. da bosa je baru tau ape tu mekap. haha. ah tade, adek aku agi nmpk tue! hehes :P

Nurain Nordin said...

alorlorlorlor...shumel nye korang mase kecik.. ;))
mate ko ketare nmpak sepetnye.. cm ne la adik ko ley jd tinggi dr ko skang ni ain??

diLa said...

ain. aku tag ko!
hahaha..

eh eh..aku da besar pon xpndai gune mekap la.
natural beauty neh..;p

Mieza said...

ko mse kecik comel, dah besar lagi comel..hehe..
ni pujian ikhlas dari aku.. :)

ain said...
This comment has been removed by the author.
noin said...

ain N:
tu ar. aku pon pelik weh, mebi aku xske minum susu. adek aku plak minom susu smpi djh3. so, phm2 je la en. hehe

dila:
yeker tak reti mekap? hahak. poyos2! tag ape? alamok! ade hwork baru dr cegu dila. haha

miza:
ko puji eclass tp bunyik cam pelik? ni yg aku nk ragu2 ni. nasebbek ko tak ckp paling comel.hahhaha :D

Nurain Nordin said...

ikhlas ke x miza puji ko tu..hr tu br jer dier gelakkn gmbar ko ngn skang an..hahahaha

.ein said...

amboi2 suke suki je nak kutok aku.x sedar diri la kau.sume org pon nk jd tinggi cm aku tau3.kau jeles.

n n lg satu, kwn aku x pnggil farahin la.diorg tatau pon name aku farahin; they call me ein lahhh.

noin said...

ain N:
tau xpe. miza ni mmg, kongajaq sket kutuk2 aku plak. siap ar ade gambo lame die nnti aku bahan2kn plak!
wakakak ;D

angah:
haha dorang ni nak amek ati ko je kate ko tinggi. yg penting aku chumel ok! haha.
oh, aku pon cam igt2 lupe la dorg panggil ko ape. tgh amek wudhuk time tu, so sgt khusyuk la kan.
hehes :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...