Friday, June 19, 2009

aku dipaksa.. haha

10 ciri LELAKI/wanita yang layak menjadi isteri/ SUAMI anda:

1) Tak meninggalkan kewajipan sebagai seorang Muslim
2) Hormat ibu bapa sendiri as well as mentua nya.
3) Matang.
4) Stabil ekonominya.
5) Tau tanggungjawab sebagai seorang suami and bakal bapa. ahaks
6) Mestilah ade hati kat aku. adeh
7) Pendengar setia. sebab aku kuat membebel n mengomel on something.
8) Have sense of humor.
9) Fit. hee
10) Minat bola.. (tatau ni perlu ke tak. haha)

10 orang yang aku nak tag :

I dare u guys to do this! haha

p/s: haha. wat ni saje je sebab kene pakse ngn cik Ekin.. am not dat fussy, coz in my humble opinion, am also not that kind of perfects in everything I do. Just try my best to be the best in my life! bout soulmate? ehem2.. *cough* ;)

4 comments:

saya lah said...

wa mau suami yg dok rmah 24jm tapi gaji sebulan rm5k ke atas

noin said...

haha wujudkah?
ade lebeyh mau satuhhh!!!
hahahah ;D

AsYqEeN said...

PE SEKET SGT NEH AYAT..NEH MMG NAMPAK TERPAKSE NEH MENJAWABNYE.. HUHU~~

noin said...

haha.
aku tak brani weh nak letak tggi2 mende2 tak pasti dlm idup ni.
keje pon tak stabil g en.
tgu aku da dpt ape nk dlm idop dlu baru leh demand2 mende2 neh.
hahahahah ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...