Wednesday, December 14, 2011

bebel sikit.


Keje.

Tensen. manyak sangat keje nak kene buat, tapi aku tengok KP aku rilek je da siap. walhal die KP (Ketua Program). pangkat ke2 tertinggi la dalam jabatan aku. atau mungkin dia tersilap & terbuat lebih dari sepatutnya. tapi last2 keje die siap da. huuuuu mane nak aku analyse satu2 result student. huk2 T-T nak tau lagi lanjut? aku story depan2 bile jumpe nanti (a.k.a : nak mengadu nasib..huhu)

dan jugak, nak cuti..tapi ade audit pulak. so sedih. sangat-sangat T-T pon bikin jiwa kacau. nasib baik empangan tak pecah. huk2. kalo tak appreciate pengorbanan aku cancelled cuti tu taktau la ape nak cakap lagi. sedih tau. 1st time kot aku wat luahan sini. huhuuuuuu~ mummy I need youuu T-T

itu je lah. dan nak prepare utk the next sem. Alhamdulillah aku dapat subjek sama, just kene mantapkan lagi notes & assessments. ade perubahan (lagi?) but dah bincang2 tadi, seems like it is a positive changes. hopefully hopeful!

n btw, it's not that easy to keep on being in positive mind set. dan aku sangat kagum2 ngn orang yang positif ni. buat keje, takya nak merungut. but there's a say: work smart, don't work hard right?

Mamai.

Arini kantoi pulak, mamai. haha. baru bangon tido kot. type pon tsilap. malu. hehe..

Tentang Dhia.

tadi aku layan. n before2 this pon aku layan gak. hehe. tapi aku tak paham la ade lagi ke orang busuk hati camtu kat zaman sekarang ni? guna tok bomoh bagai. please la. Syirik ok.

Kalo orang yang dah selamat berkahwin & expecting for baby lagi, tak payah la jadi loser dengan mengganggu life pasangan husband & wife tersebut. sangat pathetic! go get ur life dude!! dah desperate sangat, ko wat2 la lalu kat masjid time zohor hari Jumaat. got it?


lately aku suke layan website 9gag ni. kire penawar hati buat gelak ketawa la. hehe. n somehow sangat kelakar baca komen2 dalam tu.

p/s: pengalaman somehow mendewasakan. thanx Allah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...