Friday, December 23, 2011

short note.

Huarghh~ mantoks.

Tadi dah amek viva dari workshop. Alhamdulillah~ selamat sudah ke pangkuan ibunda mu (haha). serius rindu sangat2! tapi once aku da tekan minyak, i was like; urgh peliknye nak balance clutch & minyak nye. sebab satria clutch pendek. viva panjang, ngn minyak pon takleh nk tekan habis. to make things worst, alignment pon lari. I was like, Ya Allah. stering da hala ke kiri, tapi jalan straight aje. Don't get it? susah la nk ckp ni =_=

dan jugak, Alhamdulillah sesi Audit Aset berjalan dengan lancar since yesterday. Alhamdulillah Ya Allah. Syukur tak terhingga pada-Mu. memang ade sikit penambahbaikan la yang perlu diimplimen on next sem & seterusnya. Barula aku paham apa fungsi Borang KEW.PA- sume2 tu. huhu..selama ni aku dok update KEW.PA-7 je la senarai inventori kat Bilik Kuliah yang asek bertukar tu je..

dan tadi, setel sesi pendaftaran pengajian student senior. anak2 PA aku, most of them are in their final sem. Ade la sorang sangkut sket coz failed 1 subjek haritu. Kali ni hope dia improve better la. n hopefully ada short sem nnti then bukak subjek yang die tinggal lagi tu..

macam2 tau bile da ade student yang nak diurus pendaftaran diorang ni. kat UKM dlu sume bahagian pendaftar setiap Fakulti yang buat. huhu~

Tentang SBPA, I'm not so sure, tapi setakat aku bace Paper Online tadi, katanya PM nak tangguh dlu borang tu sebab nak bincang ngan Ceupacs dulu..pape la,janji kitorang govt servant ni dilayan sebaiknya lah :)



dah la, esok sambung. bye2 uolss~ Salam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...