Friday, January 15, 2010

selungguk punye citer.


Wohoo terase rhendu membuak2 nak menaip. wakaka. bahek2. da start da pon. hehes

ari Rabu aritu (gile basi nye cite. kes2), layan tv2 ar, well umah i takdak hestero, so layan je ape ade depan mate. manyak songeh? bak cni dwet bole pasang kuali astro satuh! huhu. ok, bebalik kt tv2 tadi. mmg cun ah, cite Hitch. aku da la penggemor cite2 genre begini. hehes. sgt syok oh! pasal Dr Love la kunun2. hehes. tp bukan cam dalam radio x-fm tu eh. cam jejeks je dgr. hahaha (walaupon dah tak kategori remaje, tapi hati i tetap remaja, so tak salah kan dgr radio uh? hehe)

Will Smith hero and Eva Mendes heroin. sweet dow. the guy, sangat2 setia and terer gile babet bab tackle2 neh. hehe. and the lady plak jenis pesimis n realistik! huhu. tapi yg penting, due2 tu memang cari pasangan bukan utk main2 okey. ini sangat bagus! saya sangat suka part nih n hope that each of us will have our happy ending life one day ok. kah2. though I know well that life is not always happy. kih2. sudah, sesi bermotivasi lak aih *cough*

tetibe aku blur.. (dlm 10minit gak ar statik)

skrang neh, memang mate takleh tahan lame. gile r. rase cam kembali ke alam bayi plak. kih2. konon tido mesti 6hrs n above? walla~ ohh, talking bout baby, yesterday got a good news! one of my schoolmate (die dok seblah aku ok time form5 duluh! huhu) she's already delivered her first baby. baby girl! waaa musti kiut! mama die pon kiut~ hehe. (sejak bile aku panggil mak as 'mama' ni? hoho) ouh ouh. die da kawen, da ade anak. umur tua setahun je dari aku. aku nih? huhu. erk, not that I'm such dat desperate la, but just amazed on how people change. their life phase. hehe.. =)

urm btw, malam td time tgk berita tv3, ade cite pasal sekumpulan pompuan dari Indonesia, kena seludup. So, purata satu malam kena layan 30+ men ok. gile kentang! kesian gile2. syukur ar terselamat. tapi tu la, suspek utama kes masih tak dpt dikesan (ade gaye tak aku ckp? hehe)

n also, mlm tadi aku tengok cite ntv7 ar. pasal cite antu. VJ Utt woah host! emcem! kakaka. pasal antu penanggal. seram gak. lenkali wajib tgk. baru aku tau motif dorang hire mamat uh jadi host cite seram. hihik :P

p/s: terasa seperti seorang pengulas cerita. keh2.

4 comments:

waNiEsYa said...

ain..iyawajib->mencarik pasangan yg serius...(bukn muka serius nnti xsedap mata memandg..ehee...tp utk sehidup semati...bukn 2 3 ari pkai buang...huhu)

about baby?...waa..ain..bila agi...xcbr mak ayh ain nk ada cucu..kn3...

pstu jap...apa motif host kacak ngn citer antu?...tapaham2..huuu...

JelinaJoli said...

1- kamu dah x remaja? ah, gila jujur dan tak penyabar nak digelar retua

2- itu cite hantu mcm seekers tu ke? bes3!

Nur Qistina said...

ain..aku rasa ko dah sampai seru..cepat dirikan 'masjid'..=P

Ain bintu Amir said...

wani:
hehe yup2! bkn pakai buang cam lagu stacy tuh. huhu. ohh bout baby, kite tgu queue, wani la dlu. hahaks. ohh pasal host emcem tu, nk attract org soh tgk la. biase kan org cuak tgk cite2 antu. hehes :P

enjelina:
haha. tamo retua! xde umph! hehehe. ohh die cite lakonan semule. len sket la dr seekers. tp antu yg blakon tu sgt mgerunkn! huhu

najat:
hahaha. tamoh2. tgu ko dulu. hihiks :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...