Saturday, January 19, 2008

Bored to death (=.=)

Arini aku lepak bilik je doh. Igt nk g lab kat fac g surf2 net ke ape ke. Tp becoz of bgon agak lambat n g baso baju maka ak rase adalah tidak praktikal utk g fac. Perot da mule menyanyikan lagu keroncong lantas mematikan hasratku utk melepak berjimba kat Fac. Btw, arini ari Jumaat so musti la Lab tutop jap utk mberi laluan kpd para Technician g Solat Jumaat. Err forgot lak nak mention yg cuaca yg mendung jugak menyumbang kpd kemalasan aku menapak. Payung xde weyh, abes ar kuyup kang. Silap2 demam ke kang, tmbh lagi satu penyakit kat aku yg lately mcm2 penyakit muncul (kesakitan itu penyembuh dosa. Aku pegang kata2 ni smpi mati nye la. Redha and berusaha utk sembuh adalah jln terbaik dlm menangani any trouble yg dtg menimpa. Huhu)

Bosan nak mati dude! Mak tnye aku blk ke tak. Ak ckp ar tak. Huhu sebab bile ak blk mak asek bebel je – kat umah aku xleh stadi weyh. Tertambat je dpn tv takpon kalo pc tu kosong, aku dgn rela ati akan fill in the blank. Tehehe. Bajet nak kuar arini tp xde sape aku nk ajak kuar. Si minah berdua tu da selamat gi Sunway. Ajak aku main, tp sbb takut ade effect kat parut operate aku ni maka aku ngn berat ati menolak jemputan diorg. Mak pon advice aku jgn gi. Kwn aku sume pon ckp better x yah gi. Aku sendiri pon xsanggop menanggung risiko nnti. Huhu.

Mlm2 aku g layan cite Prison Break ngn Heroes yg dah aku tgglkn beberapa purnama lalu. Suke gile tgk Scofield yg sgt kacak ituh. Godaan jelingan mata die… huahuauahauahuaa aku dah gile!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...