Sunday, January 20, 2008

rotten . . .

I’m getting rotten here. Feels like dying staying alone in the room. Ecah awl2 pagi da kuar coz ade ceramah kereta. Maka tersadai la aku bak seekor penyu tersadai di persisiran pantai yg jauh dari pandangan manusia. Huhuhu . tetibe…. “Ain, aku x jadi r dgr ceramah kete, so aku g kjg nih” . Itu la meset yg aku dpt. Huhuu syok gile ecah kuar. Kdg2 aku terpikir gak. Ak ni ke yg mmg mls nk kuar atau ape? Antisosial? Giler mane de dohhhh.. (ade ke org nk ngaku? Bodo) dah2 mls aku nk gado2 ngn diri sendiri. Sebab tu la aku ske blk umh je. At least ade tv, ade adek yg aku leh kacow, tatau nape tp aku rase slh satu tabiat yg aku ske ialah kacau adek aku si Hafiz debab. Last2 nnti tgn die naik kat aku gak. Hampeh. Lagipon kalo aku blk umh leh gak aku g stadium mengasah bakat aku men basketball, tennis mahupon futsal. Huhu Along da sehat la, dah leh men lasak2 la. Pembedahan tempohari mmg menguji kesabaran aku sgt2. The big impact is: pergerakan aku terbatas. Aku susah gak la nk wat mcm2. Cth la, kerja2 rumah. Nk harapkn adek2 aku kt umh, boleh la tp tugas menyapu tu mmg da keje aku. Diorg kalo wat pon x sebersih aku (haha sukati je kutuk diorg) dah la mls aku nk bebel lagipon skg aku dah sehat. Hey adek2 aku baik tau, diorg byk tolong aku time nk agkt brg blk ostel dlu. Hehe. Xlupe gak mak n ayh. Mereka ni la yg byk tolong aku, dr aku kunun2nye didiagnos food poisoning lagi mrk da byk tulung aku. Terima kasih ats jasa2 kalian yg mmg xde tolok bandingnye. Huhu. Tgk le aku ni, dari cite psl bosan dok ostel leh tuka cam ucapan org menang Academy Awards lak. Tehehe

Td ade gak la aku msg mak, tnye bile mak blk keje arini sbb aku igt nk bli brg2 ngn die jap. Malas doh nak nek rapid + sape yg aku nk ajak kuar. Minah berdua tu da kua smlm. Huhu . Patu mak lak ckp die kne blk awl arini sbb nk anta adek g tuisyen. Ptgnye adek ade main kriket lak. Hehe adek chubby g main kriket. B4 dis aku igt die ade gak main lompat tinggi time ari sukan. Siap tunjuk lagi aksi2 dpn mate aku. Abes sofa rumah jd mangse. Naseblah skg ni sofa tu da taruk kt ofis mak. Besar sgt, wat nyemak je kt umah uh. (see, sedar x sedar aku dah merepek jauh ke Antartika) kesimpulannya, arini aku lepak je kt bilik. Hoh benci2

Mlm nye aku g lepak cc jap. Saje online wey, aku ni mane tahan dipisahkn dari pc. Cam dadah da (rilek2 am not a drug addicts, hyperbola jap).. haha. Tp sebbek le aku ni saving doh. Stgh jam je aku lepak sane. Bkk fs, ms, cambiase ar sume2 tu. Hehe. Then kne lak nk carik artikel utk sapot topik yg aku nk wat utk Public Speaking nnti. Aku maybe choose either ’The origin of Chocolate’ or ’The risk and consequences of Early Marriage’. Rmai kwn2 yg aku tnye sokong tajuk Choc uh. Huh dasar kuat melantak le nih. Haha . ke psl choc xleh dipisahkn dgn kaum Hawa? Ehehe. Aku sndri pon antu cekelat ok. Dats y la kulit cekelat (ade ke kaitan?)

Dah2 aku nk tdo. krooh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...