Friday, February 6, 2009

ape2 je

hari ni aku pegi Bank Islam kat Jalan 6 yang area rumah flat tu (or orang panggil fasa 1 eh?) ha papelah. tak penah aku alert fasa bape2 wujud kat Bdr Baru Bangi ni. tapi so far kalo orang nak menuju ke mana-mana memang aku dah master ar bab2 jalan kat Bangi tanah tumpah darah ku ini. haha poyo gile. Dah kate dari tadika (Tadika UKM), sekolah rendah (Jalan 6) pon kat Bangi ni kan. Kalo tak tau selok belok mau kene buang daerah aku weh. hehes.

Apemende la aku nak cite ni... ... urm.. urm.. hah, aku pegi Bank Islam tadi petang. haha melalut gile. Coz nak update buku bank uh. Last update dulu time tahun 2006. gile je kan. haha (eleh, entah2 korang tu lagi bapak lame tak update buku bank kan? kan? kan? angguk je la dengan seikhlas hati.. hehe)

masuk2 je, kene amek nombor giliran (macam biase la kan). Tapi yang uniknya, kena masukkan kad pengenalan kite kat satu mesin ni. haha. nasib baik ade sorang mamat depan aku wat dulu. so aku follow je la ape yg die wat. hehe. canggih2. hehes. nasib baik (lagi!) aku pandai cover kejakunan aku terhadap mesin mengambil nombor itu. haha.

kira okla, dalam 22 orang before aku. (bosan gak menunggu sebenarnye). semua sudut bank tu aku dok perati. kire kalo nk wat report pon aku dah leh setel tadi. hehe. Finally, settle da sume urusan aku. so aku keluar ngn senang hati sebab dah update buku. so aliran keluar masuk pon aku leh nampak dengan jelasnye. hehe..

moral : rajin2la pergi bank so that korang tak la terase ditakuk lame spt seorang makhluk sebentar tadi (aku kot? kot je la. haha)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...