Wednesday, February 11, 2009

Atem di tag!! =D



Something's to share 'bout her..

die shangat gedik
die shangat gile kentang same japanese stuff cam N.E.W.S
dulu gile kentang same Ryo, skang da tukar angin kat Nino plak.
mmg dasar mate keranjang.hehe
mule2 kenal time 1 kelas kat 4Jabar kat Sambest dulu.
kwan sebelah meja yg kepala gile2 punye! hehe
sekali kena tukar kat sek lain coz nak amek Akaun.
then berpisahla kami wat sementara waktu.
oh Atem! ko taktau betapa terseksa jiwa raga aku tak sempat bersalaman dgn ko time final day ko kat Sambest rituh.
huhu
tetibe luah perasaan kat sini plak haha
die sgt rajin call saye
tapi skg die dah malas.
kenape?
mari kita berEdisi Siasot. hehe

Novel Kegemaran

not so sure,
yg aku igt Cekpah a.k.a Sh Fareeza pernah borrow novel2 kepunyaan Atem ni la.
(oh, dgn aku takpnah nk offer lak? hoh!)


5 Benda Kegemaran

I'll try my best ok:

Japan fashion style. ie: Harajuku
Japanese Boy Band. ie: News, Kattun.
Leng Chai kat Lowyat. (kedai terpaksa dirahsiakan atas dasar cover baik punya! haha)
External HD wat isi cite2 Japan nye (tp takleh lwn aku nye saiz ha. haha)
kutuk gambar kat fs aku. ampehnye atem! haha


Saye Tag Kembali:

Atem
Dila
Angah
Rye
Nisa-sha

n kepada sesiapa yang terjumpa Tag ni.
wat okey.
n buzz me right after that.
hehe such a lovely things to do.. <33>

3 comments:

Datema said...

sengal ayam tol la...habis rahsie aku..hahah...


ea sile jgn kutuk aku..mane puji2an ko.?cece

nisa ~ shasha said...

apa aq kne wat wey?
tulis psl ko?
hahahaha

Ain bintu Amir said...

atem: haha padan muke ko! hahak

nisa: wat je la. anggap la sebagai balasan aku wat wedding tag tu. hahaks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...