Wednesday, May 13, 2009

copy, paste, edit, post.

Tibalah masa saya menjawab tag dari Dato'. sungguh tak adil cara beliau tag saya. Nak tau? Sila habiskan masa membaca entri ini. Maka anda akan tahu ape kaedah kejam yang telah beliau gunakan kepada saya. hahaha :D

1 Bekas kekasih saya adalah... Takde weh. caye tak?

2 Saya sedang mendengar.. lagu poco2

3 Mungkin saya patut.... menyambung edit thesis. esok nk g jilid ni. then walla!

4 Saya suka... explore jalan baru. lantas menghapal jln tersebut. dan pergi ke sana ngn ... ehem2. haha (cam bangang la excited ni)

5 Sahabat2 baek saya.. bersepah2

6 Saya tak paham... dgn situasi di Perak skrg. Ape ke halnye weh?

7 Saya kehilangan.. laptop saya. vavi la kedai itu. everytime call ade2 je alasannye.

8 Ramai yg berkata... aku patot buat begitu dan begini. but end up aku tak wat memane pon. Really appreciated on my frens suggestion. tapi tah la. lepak dulu.

9 Makna nama saya.. Cahaya mata.

10 Cinta itu... sangat subjektif. tp asal kalo cakap sal cinta, musti org kaitkan hubungan antara lelaki n wanita? or is it me yg salu mengelak bila ditimbulkan hal2 ni? seriously bosan. (asal nk emo dow? haha)

11 Di suatu tempat, seseorang sedang.... stadi? makan?

12 Saya akan cuba... menjadi seorang yg positif and full of passionate in everything that I involved. there's one time someone said I'm lack of passion. It's really hurt but I guess him being blunt is the only way to make me realized what I should do to improve myself. Btw, the one who said it is one of my interviewer time nk dapat scholar dulu. gilak en. hehe

13 Ayat SELAMANYA membawa maksod... forever n ever til the end of time

14 Telefon bimbit saya.. salu wat hal. joystick ar salu probs. si sabun tu da berusia 3 taun. kang aku bli baru majuk lak. huh.

15 Bila saya tejaga dari tido... tros tgk jam. pkul 10? oh leh tido g. hehe

16 Saya paling meluat bila.. tgh2 makan n switch on tv, ade iklan sal produk pencuci mangkuk jmban la. pergh! lagi berselera aku tgk medikTv dr tgk iklan haramjadah uh. huh

17 Pest/parti adalah.. ak takde ar g parti. just function cam dinner n umh org kawen ar. best2 leh jumpe sedare2 n member2 lame. :)

18 Haiwan yg paling comel yg saya penah temui ialah.. dlu time g zoo. ade memerang wat shuffle. tgelak2 kitorg tgk. the only animal yang paling aktif kat zoo uh. cute yet hyperactive :p

19 Peringkat umo yg paling menyeronokkan.. remaja kot. tatau pesal. ni org cakap la. aku folow je. hehe

20 Hari ini... aku lepak2 je kat umah. sok baru nk g jilid thesis.

21 Malam ini saya akan... tido la. tido awal g. musim tido lambat dah berlalu dgn jayanya. hehe. tgu world cup taun dpn la. haha

22 Esok pula saya akan... nk g jilid thesis. patu nk lepak2 ngn member. rindu korg woi! korg rindu aku tak? haha

23 Saya betol2 inginkan... diri ini kembali sihat spt sediakala. aritu aku penin2. la ni prot dok wat hal lak. betol la org cakap kesihatan yang baik tu mengatasi segala2nya kat dunia ni :)

24 Ketika anda lihat wajah andaa di hadapan cermin pagi ini.. apsal muke aku kuning smcm? haha

25 Pusat membeli belah dan arked permainan... mmg aku nk serang weh! nk bli baju! nk karok! nk boling! lihatlah dunia!!! har3

26 Makanan barat atau jepun.. barat kot.

27 Bilik yg terang atau gelap.. terang time wat keje. gelap time nk mbute.

28 Makanan segera ialah.. mee maggie ar ni? enak dibalun di tgh2 mlm smbil menyetelkan esaimen. hehe. tp jgn mkn salu. tabahek for ur health

29 Ayat terakhir yg anda katakan pada seseorang... thankiu ayah :)

30 Siapa yg anda nak tag.. heheh. nak tiru la cara Dato' iaitu nk tag sesape yg ngh pgg mouse tu. eleeh takyah cover2 eh. just copy, paste, edit, post. sonang kan? haha ;D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...