Monday, February 8, 2010

debor weh.


Pernah tak korang rase tetibe debor semacam? i mean, berdebar tetibe la. Aku pernah baru2 ni. Time tu dah tertido. Dalam pukul 2pagi+, aku terjaga, tengok2 adik aku belum tidur lagi. Sah burung antu merangkap mak guard bak kate sepupu sepapat aku. hehe.

Then, aku teros melangkah ke toilet, Isyak belum lagi. Usai solat, aku tak boleh tidur. Serius. Mungkin dah tertidur tadi. So, mata seems sangat segar bangat. Ape lagi, pc dah memanggil-manggil. Aku layan online ar. Cambiase, emel due2 tu aku bukak. Yahoo nak check comment blog kot2 ade ke. hik. & Gmail tgk kot2 ade mail office ke, Outlook ade probs.

Tak lupe gak bukak fb and blog. urm. takde pape menarik sangat. Bile aku login fb, aku rase debor sangat. berdebar2 gile. tak pernah aku rase camtu. Tangan kanan yang ngah pegang mouse rase cam kebas. cam tak rase pape ar. ntah kenapa. apekah?

tapi tu la, lepas je balas komen2 dengan kemerepekan yang dah sedia berakar, rase tu hilang camtu je. lagi pelik. hish. seram siot. takkan tak bukak fb sehari dah ade sindrom2 cenggitu? huhu.. tak paham ngan diri sendiri kengkadang.

dan malam tadi, aku mimpi ade budak kecik datang kat aku. manje gile. apekes? cuci kaki sume aku wat eh before tido. hohooho.

8 comments:

JelinaJoli said...

lu tak cuci otak b4 tido. tu yg lain mcm je bila tido.

takpon lu kene gelombang kedua h1n1 versi fesbuk????

Ain bintu Amir said...

otak included. tak jalan gak. huhu.

hahaha. tatau la. mungkin perubahan mendadak kt fb bagi efek gak ar. erk, but my fb still de same meh. huhu

Anonymous said...

xleh blah debar2 die.rpenye fb nye psl.

social networking bhye kn?

btw,is it a sign that ur ready to get married dh mimpi dak kecik nih? hihi
= )

waNiEsYa said...

Wahhh..misteri nusntra..ehhhheee..

nisa ~ shasha said...

ko pny debar kalah org nk akad nikah! ha3

Ain bintu Amir said...

nanny:
tau xpa. i dunno y beb tetibe je debor semacam aritu. hihi.
erk. married? jauuuuuhhh lagi rasenye. haha ;D

wani:
tau xpa.. kite ni dah lah cam ade instinct pelik2 kengkadang. remember the story dat i tell u dat i suddenly cry out of nowhere when listening to a japan song? and then not long after, there's something stupid happen to me. huhu.

nisa:
hahahha =D cam ade pengalaman je weh? ahak ahak ;D

diLa said...

haha..tah nye..sha ckp mcm lh die penah akad nikah!
tet tet tet!=P

Ain bintu Amir said...

hahaha tau xpe.. ooo diam2 eh nisa. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...