Tuesday, February 9, 2010

situ sana sini..


Kisah 1.

"Aku rase aku 'kalah' ain.. aku redho je weh ape berlaku pasni. Doakan yang terbaik utk aku k"

erm, camtula sikit sebanyak petikan antara aku ngn member aku nih. Umur just tua setahun dari aku, tapi dah nak tunang weyyy dis year. waaa semoga berkekalan babe!

[kurang sorang member nak bjimba pasnih.huhu]

Kisah 2.

"Eh, u dah tunang eh? I tgk kat ur facebook status"

"Akan datang.. hehe.. doakan eh Ain.."

"Waaaaaaaaaa!! Taniah2! hehe.."

Ok, tu ngn sorang kawan yang baru kenal semalam. Memang seangkatan ar pasni mengajar same. hehe. seriusly, aku plak tetibe hepy weh. apehal tah.

Kisah 3.

"Akak, kite tak lame lagi da kat rumah ni.. nanti kene posting mengajar. blablablabla...."

"Oh, jauhnye. takpe2, do the best eh. Erm, akak pon ade cite ni"

"Cite ape?"

"This weekend akak nak tunang. Jemputla datang umah. Tak jauh kan dari Sepang"

"waaaa!! congratz2! insyaAllah free nanti kite datang kay"

Hurm. Ni borak ngn akak umah aku plak. huhu. apesal ni weh? sume dok kalut2 nak mengikat tali barut eh, tali pertunangan neh? huhu.

Kisah 4.

takde kisah lagi kot. haha. itu la die, situ sane sini dah nak membina mahligai impian. wakaka. so, sape2 yg nak join the club jangan lupe roger2 gua ar. nak adiah ke tanak? hahaha sengal. hope u guys bahagialah hendaknya ok. dah. sekian.

p/s: malam ni ade Supernatural ngn Tari Tirana. er Tari Tirana tu aku just nk tau ape jadi ar, last week si hero tu cam kene langgar kete je. hope tenaga gua mencukupi nk menatap tv till 12am. hehehehe :P

11 comments:

Unknown said...

ni cite memburaikan tali ikatan...



mak mertua baru je meninggal tadi..hmmm sedeyyyy

Ain bintu Amir said...

Al-Fatihah buat keluarga arwah.. semuga rohnya ditempatkan dikalangan hamba-hambaNya yg soleh. aminn..

sabar ye she-G..

JelinaJoli said...

nanti gua kawen, lu mesti wat entri sampai 3 page kan?? nanti2... tunang dulu...2 page entri.

Ain bintu Amir said...

she-G:
ops tsilap komen. Al-Fatihah buat arwah. takziah buat keluarga arwah..

enjelina:
hehe. haruslah kan! u kan artis~ pangkat Latok lagi. mmg sewa tapak besar la kan. hehe =)

nisa ~ shasha said...

ain.. ko jgn isau, aq xtunang lg! hahaha

Ain bintu Amir said...

mane ar tau ko nk langkah bendul ke kan. haha =D

waNiEsYa said...

Ehhh kisah ke4 tu kisah wani kot..waaa..ainnnn..sunyi idup ini..

nisa ~ shasha said...

hesh aq xlgkah bendul, longkang ke aq langkah la. yela xkan aq nak wat xtau je kan mau jatuh. eh apa aq merepek! hahaa :p

ain, ko xterdetik nk bertunang? ngeeeeeeee~

Ain bintu Amir said...

wani:
waaaa~ takpe2. 3 thn tu pejam celik pejam celik je da abes! hehehe ^_^

nisa:
haaahah. ko mmg suke merepek sambil makan kerepek! hehe

ak nnti tunang style artis je weh, 4jam b4 nikah. hahahah ;D

tepung-gomak said...

jgn risau jgak....kejarlah duit, nanti love akan kejar kite...
* hape aku merepek ni
:P

Ain bintu Amir said...

fdaus:
hahah. btol tu weh. insyaAllah mudah2an. enjoy dulu! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...