Wednesday, February 10, 2010

penin2 sikit.


Malam tadi. layan cite Supernatural. bertemankan Wani. tapi still kurang 1 korum gak, akak umah aku sorang da dok enjoy cuti weyyy! amek EL gile melampau ok dari Selasa till Jumaat. da terlambat katenye.. alang2 kan. wahh over! (still tak puas ati gak. haha) tapi ade hikmahnye gak, takyah pikir nak parking kete katne. hihik.

so, berbalik kat cite Supernatural ok. Malam tadi, mengong gak la. Men Deja-vu plak. Sian Sam (adik) dalam cite tuh. Tau la abang die memang ditakdirkan mati n die pon susa nak caye gak. Dah tu, asek ulang-ulang je ari yang same n ending utk setiap ari tu, mesti abang die mati. huhu. Kate Deja-vu, so si Sam ni siap da bole hafal da ape yang abang die bakal cakap for that day. Paham kan so far? ape? tak paham? g makan kismis. hihi.

and finally, die dapat reveal gak sapenye angkara yang membuatkan deja-vu berulang2 tuh which is a man ni la. and Sam ni mintak ar supaya ari tu (Selasa) takkan berulang lagi. So, wish die termakbul. Hari Selasa tak berulang lagi, dan bertukar ke hari Rabu. erm.. part sedih : Abang die, Dean mati aritu !!!! kena tembak jarak dekat ngn sorang perompak!! cinabeng tol! waaaaa~~~ aku sedih weh. abang hensem + comel tu mati pulak. huk. (emo sebentar)

so, hari2 Sam seterusnya berlalu dgn kesedihan.. cam mayat hidup pon ade. hati dah kering dow. orang yang paaaaaaaaaaaling die sayang dalam hidup die dah takde. huhu.. aku dah mule pikir macam2 time tuh. tapi.. dah2 stop2!!

tak lame pastu, camne tah, Sam ni dapat semula hari Rabu yang abang die mati tuh. kire bermula balik la ari Rabu yang dulu2 tu kan. bangun2 je dari tidur, abang die ade kat sebelah die. ape lagi, teros r die peluk kuat-kuat weh!! syahdu siot! aku rase, if normally adik beradik tetibe peluk without any reason, mesti janggal gile kan? alaa takyah nak ego ar weh. darah daging pon kan. heheh. time aku tengok scene tu, aku dapat rasa betapa bersyukurnya Sam ni dapat menatap wajah abang die buat ke sekian kalinya.. huhuh.. *sob sob*

so, moral of the story, hargailah orang2 yang anda sayangi sementara diberikan peluang bersama. weh, sedih ni, tak tipu.. huu..

credit to google. sengal gak dak2 nih. hihi.

tak lame lagi, adik aku bakal pegi study kat negara matahari terbit weh. memang dasar pandang timur tol budak ni. takpon pasal Yamapi ar tuh. wekkss~ berat weh nak lepas.. berat sangat.. wuwuwuw~

hope adek aku tak bace entri ni. fuh! jangan bace weh. plisss... (dari seorang kakak yang mulut cam puaka tapi ati kaca KOT! hhuhu)

13 comments:

JelinaJoli said...

negara matahri terbit. sini pon ade je matahari terbit hari2. ish

.ein said...

oppss i terBACA plaks.aagagaga smtara ak ad ni belanja ah ak puas2.ngeee~

nisa ~ shasha said...

aq mau ikottt ko g negara matahari terbit!

Ain bintu Amir said...

enjelina:
eeeee! nak kene piat tinge dulu neh. hahaha :D

angah:
aiseh. tkantoi suda.. hahaha. ko mmg, keje nak mengepau je erh. takpe2, mementang la nak g jmpe yamapi da pasni.. hihihi

nisa:
mau ikot adek aku kah? pegi la.. huk :(

diLa said...

kompem ko than nanges tyme taip bait2 entry ni..waaaaa!!

Ain bintu Amir said...

naseb kat opis weh... huuhuhuhuh.. kalo tak... :P

waNiEsYa said...

Sunnguh berat melepaskn org yg disayangi untuk berjauhan..jgka masa yg pnjg lak tu kn..huwaaaaa..wani phm ain..ehhee~

waNiEsYa said...

Sunnguh berat melepaskn org yg disayangi untuk berjauhan..jgka masa yg pnjg lak tu kn..huwaaaaa..wani phm ain..ehhee~

Noru Amran said...

betul2.
sedih supernatural episod tu.
org nangis.
syg tol dia kat abg dia.
tapi tapi tapi jodoh pertemuan ajal maut itu kan sudah ditentukanNYA.

Noru Amran said...
This comment has been removed by the author.
Ain bintu Amir said...

wani:
tu ar wani. 4taun ni. huhuk. mmg kene hold dulu ar plan kawen dlm tempoh tu. haha :P

wani:
u olso watch eh? so sad rite? glad dat i dun watch it alone. of not, mebi I'll join ya crying too. hihi.

Datema said...

aku sgt faham
skrg mash sedih bila teringt time gembire dulu
hahahaha
sdddddddddddddih

Ain bintu Amir said...

btol ar ateem. aku tgh prepare mental ni weyh. takot2 aku terover time kat airport t. hukhuk. aku hanya wanita biasa~ aiceh :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...