Monday, November 30, 2009

tarbus.


.. "Nuuuuuur Kasih.. Nuuuurr Kasih~~"

kedengaran lagu soundtrack cite Nur Kasih nyanyian Yassin. ohh syahdu siot lagu ni. silap2 mau menitik sedas dua ayaq mata. hahaha karat.

kedengaran 2 orang gadis berbasa-basi mengulas lagu tersebut..

"Weh Angah, ko suke part mane kat lagu ni? Along ske gile part yg clap2 tepok tangan tu weh"

"Angah pon. Cam lagu M. Nasir kan?"

"haha" .. chet. aku tergelak kecil. hehehe

aku tak puas ati, tambah lagi:

"Eh, part yang main serunai ke seruling tah. tu pon aku suke gak"

"Angah pon"

ermm.. sume aku suke ko suke.

"Eh, part paling best time die goreng gitar tu weyh. cube ko dgr betol2. huuu"

dan2 pulak time aku ckp ni mmg ngah goreng gitar kan. hehehe..

"Eh, Angah paling suke plak part yang main gune tarbus tuh"

"Oh.." .. . .








.. terdiam seketika.











tetibe mak bersuara: "Tarbus ke gambus?"





"Erk.. alaaaaa silap la plak. " angah membalas tanpa dapat cover diri.


"Weh, tarbus tu kan yg orang dalam cite P. Ramlee tu. haha sengal gile ko!" aku tambah point. kih2.


Lalu meriah la rumah tu jap ngan gelak tawa akibat ketersasulan adik kuh. sengal je. ni la akibat cuba bersaing ngn seorang kakak yang comel. hahahaha.. tapi seriusly, bole plak aku turut lampi sesaat. nasib ar mak tegur. kih2. angah oh angah. hee..


p/s: penat ahh kaler2 font nih. penin palekuh. huhu

5 comments:

she-G said...

hahahaha...dah dekat2 dah hurup G dgn T tu kan dalam keyboard..

nohas said...

Teringat cerita penyamun tarbus..hehe..

Ana sudah terlepaslah mahu tengok ending..ya salam..ya salam..dok melapah daging qurbanlah..

aminah said...

terasa bgi tarbus itu adalah gambus kn..ahahah

saya lah said...

gabus lah.. hahahahah!

noin said...

she-G:
haha tau xpe. tp mmg tgelak2 kitorg time tu. hehe

nohas:
haha yup2. tu pasal teros teringt cite P. Ramlee time sebut Tarbus. hehe

aminah:
haha tau xpa. sronok je kene2kan org neh. ade point kan. kih2.

sayaLah:
haha itu lagi ar. mmg setaun kene bahan. kih2 :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...