Wednesday, October 28, 2009

15 soklan cepuperak.

Tag by cik Nisasha..
ok kali ni aku sgt hepi ade orang tag sebab da lame tak wat.. haha.. =D

1.Nama kamu bermaksud:
+ Nurul Ain.. obviously cahaya mata. (maksud tersirat? gua pon tak kaji g. huhu)

2.Mahu bertukar nama kepada...
+ no need arh. even though name Ain ni sgt la terhangat di pasaran. hehes
tapi aku suke satu name nih: Adeline or Adrina. nice en? ;)

3.Lagu fav
+ for the moment: Enter This Kosmos by Komplot.
aku tak sure name lagu, tapi Komplot ar nyanyi. hee layan indie ok! =)

4.Ingin menjadi seorang..
+ yang penyabar. tolong jadikan ia satu kenyataan. huwaaa

5.Kamu membuang masa dgn..
+ blogwalking + facebook

6.Current obsession
+ aku cam nk explore something new. tapi amende pon aku taktau. hah jawab2

7.Mengharapkan hadiah buffday anda adalah:
+ something simple. tapi da lepas. so taun depan saja :)

8.Mr right anda adalah:
+ ntah.

9.Wish date:
+ lepak sampai lebam.

10.Jika kamu akan mati hari ini..
+ semoga mati dalam keredhaan-Nya

11.Your must-come true dreams
+ apeni? haha pelik je. aku nak travel around the world. may I?

12.Jika boleh menjadi org lain...kamu adalah seorang.....
+ jika. sgt tak best berangan neh. huu

13. 5 sifat baik kamu...
+ suke makan sampai licin
+ hah taktau dah mende.

14. 5 sifat buruk kamu...
+ suke ubah plan last minit. huu
+ sangat tak boleh makan laju2. sorry. (aku praktis utk ari kawin t. haha)
+ kadang2 berterus terang sangat. serious aku tak sedar. hoh
+ dah, tu je. hee :P

15. U wanna tag
+ ateem.
+ wanito
+ ndea nuar
+ Lina aka Dato'

2 comments:

nisa ~ shasha said...

eh watpe ko nk mkn laju2??

Ain bintu Amir said...

bukan aku yang nak.
tapi biasenye insan2 yg makan ngn aku musti lagi laju dr aku la.. haha ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...