Monday, October 5, 2009

lesu kot.

Badan sakit2 arini..
sebab semalam angin ape merasuk dalam badan lalu menggagahkan diri menapak kat stadium sepang dkt ngn umh tuh.
puas! serious puas ati aku setelah berkurun lame tak jejak sane.. huhu
even sgt la sikit tawaf yg ku lakukan, tapi tu dah cukup memuaskan ati gua. haha

sampai bangon pagi pon lambat,
biase kol 6 tu turn aku conquer bilik ayaq kat umah sewa ni,
tapi arini kol 6.30 baru aku bangun.. huu gile malas..
ingatkan aku sorang, rupenye wani pon kate die malas g keje arini.
hahahhha
akhirnye, bergerak gak kitorang dari rumah tu.
dalam kepala masing2 mesti more or less camni:

"nape arini isnin.. nape isnin mesti ade.. nape cuti bukan 3 hari.. ahak"

dan harini.. aku ade plan gile..
tak tau jadi ke tak.
sume gara2 nak mendapatkan satu mendalah ni.
serious aku tak penah jumpe.. huhu
tengokla kang kalo larat.. ahaks :P

3 comments:

Unknown said...

haa.. ape kah itu?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Ain bintu Amir said...

haish..
plan cancelled..
huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...