Tuesday, October 20, 2009

Jumaat punye hal.

Jumaat lepas:

ni memang lambat gile aku update. haha. after all, sume ni aku tulis utk syok sendiri je. bkn ade deadline cam asignment2 korang tuh. hahahaha (saje blagak kat dak2 yg still study g. wakaka)

ok, jumaat lepas, aku sgt2 la busy tahap dewa.

Pagi:

g opis Pernec kat keramat uh. biase aku gerak tros g TM, tapi kali ni g sane, nak amek buah ati atopon name sebenarnye laptop la. dah lame sakit, cirit birit kot, so ari ni dapat meset dari bos aku kate dah ready kuar ICU. aku dah g MIS (ministry of IT kot. haha apetah full name nye). sekali tu, niat murni aku hanye nk amek laptop, skali tu, dorang ade wat makan2 sempena raye.

so, aku cam kena kuarantin ar dlm tuh. hehe. (yang ni aku rela punye. haha). da bace2 doa makan, so aku pon makan la. takkan berak kot? so, ape yg aku sentap dulu? yah, Mister Macaroni! lame kot tak makan . kesian kebulur.. then aku amek gak satey comel2 tuh. ni baru perli tahap dewa. haha. then, aku makan gak kek. hah sume la bagai aku habaq cni.. hehe

Tengahari:

aku dah kat TM. ok, arini aku drive yer. tak nek tren. sebab ade mende nk setel plak pasni kat Damansara. Aku siap print out dow google map jalan dr keramat nak ke TM. haha. tapi cam haram. cam tak ikot je dalam map tu. tapi last2 smpai gak. terer tak? haha. gedik.

ok, tak lame pas aku on pc, aku off g Damansara plak. sape penah pegi? hehe aku ni mane layak dow g area2 sane. hine je rase. haha gedik lagi. ok2, aku merayau2 la kan. ampeh je bape kali aku pusing Bangsar pon taktau. Google map tipu gua! Gua sangat angin! huh~ tapi last2 jumpe gak. hee. banyaknye mat saleh, minah saleh di situ. bikin pahle wa kurang. ampeh lu.

Petang:

ok, dah sampai tm balik. peluh2 membasahi diri. takde r, tipu je, kan ade air cond dalam kete. he. ok, tm ade wat makan2 sempena raya. so, aku sampai pon memang on time. makan lagi! hee masyuk tol. arini tak kua sesen utk makan. fara fauzana and faizal FBI pon ade weh. FBI = Faizal Bin Ismail utk sesape yg taktau tuh.. hee.

ok, aku makan mmg banyak. tapi nk bagi masok sume, kene amek kuantiti sikit. nanti perot meragam, die kuar kat sume tempat lak. berak ok g. kalo muntah2 kang, kene jmpe Dr plak. tamoh2. ok, aku makan rojak, segala bubur yang ade, nasi beriyani ngn kari kambing, popcorn sebat nek opis.. huh kenyang2.. btw, kari kambing die memang paling best! heh

Malam:

ok, malamnye aku g amek Kak La kat stesyen LRT Jelatek plak. Kitorang ade plan baik punya malam nih. haha. ok la, tapi kesal sebab tak jadik. huu. poyo je la aku ni pon. Dah dapat invitation datang umah member, tapi last2 kensel, sebab dah lambat gile kot time tuh. ape barang datang open house umh orang kol 10 ye tak? tak patot..

so, aku, kak La, wanie and Emy (kitorang culik die dengan izin kat Wangsa Maju). kitorang g Danau. hahaha. uptown ke tah name glemer erk? hoh kalo dah jumpe member2 yang da lame tak jumpe, ape lagi, macam2 story kua la kan.. hehe

dan takleh blah. napsu gua malam tu sangat menguasai diri. aku rembat ar 1 baju bf tshirt yang selame ni aku dok memekak nk beli tuh and 1 beg la. lame kot tak beli2. ala, beli kat danau je. bukan bli kat Pavillion. ahaks ;p

k r, byk kot aku bebel dah. sure bosan. haha. k, adioz ;p

6 comments:

diLa said...

ee..ko kompem eh xnk g tgok teater?
kompem?
aku carik partner laen!!:p

Ain bintu Amir said...

ha r la..
aku tak g kot weh.
huuu sory sgt2 tau kak La~~ huu T_T

nisa ~ shasha said...

apa ni kak la xajak aq pon!!

Ain bintu Amir said...

haha nisa.
g tnye kak La.
die da nk cri member len tuh.
huu :)

sbb ko adek,
so kitorg cam ragu2,
takot mamapapa tak bg adik kua mlm2. ahaks ;p

nisa ~ shasha said...

hahahaa..
mamapapa i siap pelik lg tau apsl la anak diorg ni xkuar malam :p

Ain bintu Amir said...

ouh yeke?
mamapapa kasik kua ikot kakak2 yg comey2 ni ke? haha

gud2 next time kite kua bjimbe skali!!
huwaaaaaaaaaaaaaaaaa =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...